2

1.3K 37 73
                                    

Hız kesmeden devam ediyorum 💪🤠
Medyadaki şarkıyı dinleyerek okuyalım.

Toprak: hayırdır çıkma teklifi falan mı :d

Toprak: şarkıymış tüh heyecanlanmıştım.

Görüldü.

Toprak: kimsin bacım?

0534*******: bacım macım ayıp oluyor!

Toprak: ne diyim?

0534*******: bilemedim şimdi.

Toprak: hadi bacım söyle kimsin gidicem işim gücüm var.

0534*******: işin sevgilinin yanına gitmek :)

0534*******: saçları nasıl kokuyor?

0534*******: ezgi o çiçeği sevmiyor.

0534*******: papatya gül gibi çiçekleri asla sevmez. Sen gittikten sonra çöpe atacak. Üzülür müsün bilmiyorum. Şuan sana neden bunu söylediğimi de bilmiyorum.

0534*******: sanırım rahatsız oldun benden. Telefonu çıkarıp mesaja bakmadan sessize aldın sanırım.

0534*******: evet almışsın. Bildirim sesin gelmiyor.

0534*******: rahatsız ettim kusura bakma.

Ben onları banklardan izliyordum yanındaki bankta oturuyordum. Ama o beni görmüyordu. Ezgi Toprak'ın göğsüne yatmıştı. Saçlarını hem okşayıp kokusunu içine çekiyordu.

Selin kantin diyerek gitmişti. Şuan tek başıma oturuyordum.

Selin Toprak'ı sevdiğimi biliyordu. Zaten Selin ile Toprak kuzendi. Az çok bir konuşmuşluğum var Toprakla.

Gözümü onlardan çektim. Yüzümdeki bir kaç damla gözyaşını sildim. O sırada Selin geliyordu. Anlamıştı neden ağladığımı. Baktı o tarafa. Koşarak yanıma gelip oturdu.

" Yetmedi mi onun için ağladığın?" dedi kısık bir sesle zaten bahçede kimse yoktu onların ve bizim beden dersleri aynı derse denk geliyordu. Ezgi bizim sınıftaydı. Eski en yakın arkadaşım. Onu sevdiğimi bildiği halde onla oldu.

Seline sıkıca sarıldım. Seline sarıldığım halde görüyordum onları. Kapattım gözlerimi. Gözyaşım aktı tekrardan.

"Aaa Ayla niye ağlıyorsun?" sesini duymak istemiyorum.

Selin benden ayrılıp konuşmaya başladı.

"Sana ne Ezgi sana ne." Selin herşeyi biliyordu. Sustum ben sadece onun gözlerinin içine baktım. Boş bakıyordu. Acaba düşünüyor muydu?

Neden ağlıyor bu kız diyor mudur? Sanmam.

"Ne var canım arkadaşımın neden ağladığını da mı soramam." sesini bütün okula duyurmak istiyordu sanırım. Sağır değildik biz. Bağırıp konuşması en itici bir diğer özelliği. Bahçede bir kaç kişi bize baktı ama geri döndüler.

"Toprak al şu sevgilin gibi gözüken kızı yoksa cidden elimde kalacak. Seni falan dinlemem bu sefer." Selin bu hayatımdaki en değer verdiğim kişi.

"Düzgün konuş Selin!" dedi Ezgi'nin elini tutarak bize geldi.

Gözlerim hâlâ ondaydı. Gözlerim ellerine kaydı. Sıkı sıkı tutuyordu. Gülümsedim.

"Gitmek istiyorum." diyebildim sadece.

Hepsi bana döndü. Gözüm onun üstünde hâlâ. Çekmiyorum gözlerimi işte olmuyor.

Ayağa kalkacağım sırada başım döndü. Yere düşecek gibi olacağım sırada biri beni tuttu. Kokusundan anlaşılıyordu. Ondan ayrılıp okulun içine gittim. Arkamdan da Selin geldi.

"Yapmasın işte bunu. Onunlayken bana böyle davranmasın istemiyorum." dedim. Selin'in elinden bir şey gelmiyordu. Sarıldı tekrardan. Yanımda durması çok güzel bir şey benim için. Kimsem yok zaten babam ve annem zaten onlarda boşanacaklardı bugün .

Beden dersimiz son dersti bir kaç dakika kalmıştı. Sınıfa gidip çantamı aldım. Çıkacakken Toprak'ı gördüm. Kapının orda. Selin yanımda yoktu. Çantasını ben alacaktım. Bir hoca ile konuşmaya gitmişti.

" İyi misin?" Sence iyi miyim?

"İyiyim." Yüzüne bakmadan yanından geçecekken benle aynı yöne gelip önüme geçti. Kaşlarımı çatıp ona baktım. Amacı neydi?

"Onun adına özür dile-" sözünü kestim.

"Onun adına kimseden özür dileme. Salak mısın sen acaba Toprak? Suçun olmadığı halde insanlardan özür dileyip durma. Hemde onun adına. Böyle yaptıkça o salak kendini bir şey sanıp seni daha da kullanıyor ama farkında değilsin. Ama elbet birgün öğreneceksin onun nasıl biri olduğunu." diyip çıktım ordan. Dolmuştum. Kız bildiğin onun gözünü boyuyordu. Belki akıllanır.

Bahçede Selin'i görünce yanına gittim. Tam o sırada zil çalmıştı. Çıkıp eve gitmek istiyordum.

Evim ile okul arası zaten yakın olduğu için gelmiştim eve Selin'in evi ise benim sokağın bir arkasındaydı. Eve girerken annemin ağladığını gördüm. Yine babam. Yine ağlatan kişi. Boşanmışlardı.

Ayyy full bu kitabı yazasım var. Çok uzun tutmayacağım bu kitabın bölümlerini o yüzden çok kısa diyip şikayette bulunmayın 🙂

Arkadaşlarınıza paylaşırsanız sevinirim. Şuan desteğinize ihtiyacım var.

Yoksun Yanımda | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin