Sevdiğiniz bir şarkı veya şarkı sözünü bırakır mısınız buraya?
🌼Annemin yanına giderken annem kendini topladı." Mutfakta yemek var." diyip yanından kovdu.
"Yapma anne, ne olur yapma. Dayanamam senin ağlamana. Bir de onun yüzünden. Evet ne yazık ki babam. Değer mi ona? O nasıl kadınla devam ediyor hayatına. Sende devam et anne. Ya tek benle ya da biri ile fark etmez anne benim için. Sen mutlu olursan bende mutlu olurum. Sen nasıl istiyorsan öyle yaşa hayatını." diyip sarıldım ona. Benim acımı bilsen nasıl hissederdin anne?
"İyi ki varsın canımın içi." dedi saçımı öpüp. Annem yanımdan ayrılıp lavaboya gitti. Çantamı kenara koyup koltuğa rahat bir şekilde oturdum. Birden telefonumun flaşı yanıp sönmeye başladı.
Toprak: Allah aşkına kimsin sen? Nerden tanıyorsun da Ezgi'yi bu kadar iyi biliyorsun.
Toprak: o çok sever papatya ve gülü. Sen ne yaşıyorsun!
Hayır sevmiyor ben seviyorum diye seviyor gibi yapıyor.
0534*******: sen öyle diyorsan öyledir.
Toprak: hayırdır bir de trip mi yiyoruz?
0534*******: hayır.
Toprak: bal gibi de trip atıyorsun.
Toprak: zaten sinirim tepemde uğraştırma beni.
0534*******: niye ne oldu?
Toprak: sen anonimsin bilmen gerekiyordu 🤔
0534*******: komik şey seni 😶
0534*******: hadi anlat ne oldu?
Toprak: niye anlatayım?
Doğru neden anlatsın ki tanımadığı bir kişiye.
0534*******: haklısın.
Ekrandan çıkıp televizyonla uğraşmaya başladım. Moralim zaten bozuktu. Hiç uğraşacak halim yoktu.
Toprak: ya sabır
Toprak: tamam gel anlatacağım.
Toprak: Ezgi ile tartıştık biraz. Biri de bana Ezgi hakkında bir şeyler dedi moralim bozuldu. Sende de bir şeyler var anlatmak ister misin?
Biri ben oluyordum. Yine kenara atılan bir şekilde.
0534*******: biri kim?
Şuan kendimi anlatacak halim yok. Konuyu değiştirdim.
Toprak: tanır mısın ki?
0534*******: senin etrafında olan arkadaşın ise tanırım.
Toprak: çok yakın değiliz. Adı Ayla.
Ezgi'nin öyle biri olmadığını söyledi. Daha kötü biri olarak konuştu onun hakkında. Ezgi öyle biri değil ki.Yakın değiliz. Haklı, değildik.
0534*******: belki de doğruları söylüyordur.
Görüldü.
Bir kaç dakika cevap vermedi.
Toprak: sende mi?
Toprak: Ezgi de sizin görüp benim göremediğim ne?0534*******: gözünü dört açarsan aslında görürsün okulda çoğu kişinin ağzında Ezgi ama Ezgi susturdu onları.
Toprak: demek bizim okuldasın.
Takıldığı şeye bak.
0534*******: evet sizin okuldayım.
Annem odasına uyumak için oraya gitti. Yemeği yememi söyledi ama aç değildim.
Toprak: sınıf şube alayım?
0534*******: başka ne istersiniz beyefendi?
Toprak: seni.
Kimi kimi?
0534*******: sen içtin mi?
Toprak: yoo ne alawka nute ocwyum
Yo Ne alaka niye içeyim*Konuşmadan çıkıp Selin'i aradım hemen.
-Selin
-Söyle canım
- toprak içmiş onun yanına git lütfen
- bu saatte ne içmesi kızım o içmez ki içse akşam içer o daha yeni okuldan geldik.
- içmiş işte selin ne olur git
-ne diyip gideceğim zaten bugün karşıma geçmiş Ezgi' yi koruyor. Niye gideyim?
- benim için?
-yine yaptın yapacağını kapat çıkıyorum.Toprak babası ile yaşıyordu. Annesi ölmüştü. Babası da geç saatlerde eve geliyordu. Bazen hiç gelmiyordu. Babam gibiydi o da Ayşe abla ölünce Ali abi farklı kişilerin yanında oluyordu. Toprak artık umursamıyordu Ali abiyi.
Selin aramaya başladı
-geldim eve açmıyor bu salak çocuk!
Alya: kapının orda bir çiçek var o çiçeğin içinde yedek anahtar var. Onla içeriye gir. İnşallah ordadır anahtar.
-şaka mısın sen kızım ben bile bilmiyorum sen gelmiş anahtarın yerini biliyorsun. Dur buldum anahtarı.
Bekliyordum.
Kapı kapatma sesini duydum. Ses çıkarmıyordum. Selin kapatmamıştı aramayı.
"Kafamı si-"
"Lan"
"Senin ne işin var burda zilli?" dediğinde gülmeye başladım. Hemen kendimi tuttum hem annen uyanır hemde Toprak duyardı beni.
"He dedim bu salağın bir yanına gideyim ne halde cinler haber yolladı bana."
Cin ben mi oluyordum?
"Cinler mi tövbe yarabbim tövbe. Kızım sussana çağırma bu meymenetsiz şeyleri." dedi sarhoş sarhoş. Az çok anlaşıyordu konuşması.
"Kalk be ayağa senle mi uğraşacağız. Gelmiş burda aşk acısı çekiyor."
"Aşk acısı çektiğimi nerden biliyon lan sen kesin evime kamera koydun." Gülmemek için zor duruyordum.
Şuan bile mutlu ediyordu beni.
"Mal bütün mahalle sesin ile yankılanıyor." dedi Selin. Birden küt sesi geldi.
" Ne vuruyon amına koyayım kafama." Bir de benim için vur bacım.
"Kalk elini yüzünü yıkayalım." Uzun bir sessizliği su sesi bozdu.
"Kahve yapacağım sana onu içer ne halin varsa görürsün." Selin ona
kırılmıştı."Bugün neden Ayla ağlıyordu?" Telefonu iyice kulağıma götürdüm. Doğru duydum demi ben?
"Umrunda mı?" dedi Selin. Yürü be koçum benim.
"Umrumda tabii ulan, sonuçta ortaokul arkadaşım. Güzel anılarım oldu onunla. O hemen ağlamayan biriydi. Onu kesin biri üzdü."
"Sen olabilir misin acaba?" dediğinde öksürmeye başladım. Allah'tan kısık sesle konuştu.
"Bu söylediklerimizi hatırlamıcaksın zaten." Selin duymuştu sanırım beni.
"Kahvem nerde kaldı garson?" Manyak çocuk.
"Ya sabır." Selin kafayı yedi sanırım orda.
Hışırtı sesleri duydum.
-kapatıyorum bu salakla uğraşacağım.
-tamam teşekkür ederim.
- birşey değil kuzum.
Kapattı. Bende mutfağa gidip yemekleri yedim.
Bölümleri atıyorum ama suanlik hiç okur yok ama inşallah güzel günler geçiririz bu kitapta.
Elinizden geleni yapın :)
Bir diğer bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoksun Yanımda | Yarı Texting
Genç Kurgu22.06.2022 M: bu dünyadaki en zor şey ne diye sorsalar bana. M: sevmek yada beklemek derim. Ama sanırım beklemeyi seçerdim. Toprak: neden? M: hissetmesini beklemek, M: görmesini beklemek, M: bir gün gözlerinin ta içine bakmasını beklemek, M: ama en...