𝐓𝐚𝐧𝐧𝐞𝐫
,,Isabello dělej. Řekni mi to." Sledoval jsem Izy jak stojí, kdyby byla jako nějaký solný sloup. Už mě to štvalo. Neustále někam chodila, Kai ani Matteo nevědí kam chodí a kde co dělá. ,,Kdo je to dítě na té fotce?" Zopakoval jsem znovu svou otázku, ale Izy se k odpovědi neměla. Aby toho nebylo málo, přidal se k nám Kai. Po chvíli se tu objevil i Matteo. Oba nás sledovali, jako kdyby to byla nějaká komedie.
Teď tady ale nešlo o to, že by Izy měla nějaké její utajené dítě. To dítě nebylo její, tím jsem si byl stoprocentně jistý. ,,Můžete mi vy dva šašci vysvětlit co tady provádíte za chujoviny?" Vložil se do toho Kai, kterého už to její mlčení štvalo. Jo Kaioslave nejsi jediný koho sere že nejmladší člen naší rodiny drží pusu jako kdyby v ní měla šrouby.
,,Neser se laskavě do toho Bennette starší. To že jsi hlava rodiny neznamená že ti musím vše říct. A to samé platí i o tobě, Tannere Bennette mladší." Sykla po nás nepříjemně. Založil jsem si ruce na hrudi, když se Izy rozhodla že odejde, hned jsem ji čapl a začal lechtat. ,,Do prdele Izy řekni mi to, nebo tě umučím lechtáním a Kai s Matteem ti nepomůžou!" Nepřestával jsem ji lechtat. I kdyby se počůrala smíchy, tak nemám v plánu přestat.
Koutkem oka jsem si všiml, že se Kai a Matteo smějí. Ale to jsem neřešil. Teď tu byla důležitá Isabella. ,,Tannere přestaň!" Vypískla a kroutila se jako žížala, smíchy. ,,Moje milovaná sestro, přestanu až mi to řekneš." Odpověděl jsem v úplném klidu. ,,Naser si bratře!" Vypískla znovu se smíchem. Hrozně moc mě Isabella štvala. Já chci od ji zjistit jen odpověď. ,,Tak půjdu někam a zjistím si to sám, Izy." Přestal jsem ji lechtat a chtěl odejít z místnosti. Kai i Matteo zmizeli. To je jasný. Přestalo divadlo tak odešli.
,,Tannere Bennette, Isabello Bennett!! Já tady uspávám syna!" Přiřítila se sem naštvaná Riley, která se na nás oba mračila. Izy dala ruce před sebe na náznak že za nic nemůže. ,,Tannere, ty děti nemáš. A taky doufám že je mít nebudeš. S tím jak se chováš? Ještě že vzala Jess roha. To by se Em nelíbilo kdyby zjistila že podvádíš její se-" Nehodlal jsem Riley dál poslouchat. To že mi Isabella na narozeniny někoho dohodila, za to nemůžu. Navíc jsem byl opilý. Odešel jsem k sobe do pokoje.
**********************************
Trochu víc zajímavá kapitola a ukončená fakt přesně v části aby jste zůstali dál napjatí, jak to bude dál. 😏🤣Doufám že se vám knížka bude líbit, za hlas, no a prostě vaše názory! 🥰 Mám vás ráda zlatíčka děkuji že jste tady pro mě a čtete moje příběhy! Ať máte krásný celý den nebo celou noc. 🥰❤️
Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
RomancePÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...