Kapitola desátá

251 6 11
                                    

𝐓𝐚𝐧𝐧𝐞𝐫

Jess mě pozorovala a kroutila hlavou. Bála se že si najdu jinou, zatímco mě sama posílala za ženami které odmítám a nechci mít s nimi nic společného. ,,Sakra proč?" S Jess jsme slyšeli další pláč, tentokrát to ale nebyla ona, ale naše dcera, která viděla všechno. ,,Ňeňí lodina." Dál plakala a opakovala tyhle dvě slůvka. Jessi se znovu rozbrečela. Nechtěl jsem vidět své dvě princezny plakat jen protože se jedna z mých holek bála.

,,Tae prosím." Podíval jsem se jí hluboko do očí a viděl že mě miluje. Přesto říkala něco jiného. Toho jsem se snažil využít. ,,Dobře. Já půjdu ale ty mi teď bez lhaní musíš říct, že ke mě už nic necítíš." V tu chvíli bylo hrobové ticho. ,,Prosím tě jdi pryč." Zavrtěl jsem hlavou. To nebylo to co jsem chtěl, aby "řekla" i kdyby, tak by uhýbala pohledem. Znám ji od střední. Navíc jsem s ní dlouho chodil. Anebo spíš chodím, protože mi nikdy neřekla že je mezi námi konec.

Věděl jsem že nás Julia sleduje, tak jsem toho znovu využil. ,,Ví že jsem její táta?" Jess kývla na souhlas. ,,Neber mi-" Julia k nám přišla blíž a už ke mě natahovala ruce. ,,K ťobě?" I přes to že měla na tvářích slzy, se začala na mě usmívat, jako kdyby se nic nestalo. Kývl jsem na souhlas, ale to se nelíbilo Jess.

,,Vem mi dceru a já.." Na chvíli se odmlčela a z mého opasku mi vzala zbraň, kterou si přiložila ke spánku. ,,To neuděláš, Jessi. Znám tě a taky víš že bych ti naši dceři nevzal. Taky víš že bez tebe nikam nepůjdu. Buď půjdeme my všichni a nebo tady zůstanu s vámi." V tu chvíli si něco uvědomila. Dívala se mi do očí a zamračila se na mě. ,,Emily ti to řekla. Já ji nenávidím. To je taková-" Nehodlal jsem poslouchat jak mluví o své sestře a tak první co mě napadlo bylo že ji umlčím polibkem. Julia začala tleskat a smát se nahlas.

Čekal jsem, kdy to Jess přestane bavit a začne se mnou spolupracovat. ,,Zlato notak. Nebuď už tak tvrdohlavá a poddej se naši vzájemné lásce." Zašeptal jsem tiše do polibků, které mi Jess neoplácela. Bylo mi, ale jasné že se dlouho neudrží a začne spolupracovat se mnou. ,,Ty jsi ten nejhorší chlap na celé zeměkouli. Pusť mě už sakra." Zašeptala tiše do polibků, jen jsem se tomu ušklíbl. Je chytrá, ale nevzdám se jí a ani naší dcery.

**********************************
Tak máme tu další kapitolu a s ní i další Jessin boj s Tannerem. Kdo tohle vyhraje? 😏🤔

Tessie

Trest za milování ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat