,,Tannere jdi pryč. Já chci aby jsi už sakra ode-" Tanner mi položil prst na rty a jemně se na mě usmál. ,,Nepůjdu pryč. Půjdu až ty i Jull půjdete se mnou." Fakt si je tím až tak jistý? Nepůjdu s ním. Já ani moje dcera.
Ale půjdeš ty huso! Chceš aby tvoje dcera byla v nebezpečí?! Však Tanner a jeho rodina jsou mafiáni! To fakt chceš riskovat že ti ji někdo unese?! Ozval se hlásek znovu. Začínala mě z něj bolet hlava. Jak se toho hlásku mám sakra zbavit?! Přece nebudu poslouchat nějaký přiblbý hlas v mé hlavě, to už by mě rovnou mohli zavřít někam do psychiatrické léčebny.
Nech toho! Chceš vidět svojí dceru mrtvou? Ne, tak mlč. Pane bože vyžeňte mi někdo ten hlas z mojí hlavy!
Vážně mi za chvíli začne z toho všeho hrabat na majáku. Nebo se ještě z toho zblázním. Ty jsi blázen už teď, že odháníš otce svého dítěte od sebe a tím svojí dceru dostáváš do nebezpečí! Ty vole zavři už hubu. Nebudu tě jen tak z ničeho nic poslouchat.
K Tannerovi se hodí ženská z mafie. Ne já. Tak už to pochop! Nehodlám s ním nic mít. Ne teď, ne nikdy. ,,Jess, proč mi to děláš?" Až teď jsem si všimla že se tu hádám se zbytečným hlasem v mé hlavě.
Fakt díky, mozku nebo co jsi ty chytráku. No, uklidni se laskavě! Tanner tě miluje a ty jeho tak zavři hubu. Ty vole! Já už ten dementní hlas nedokážu poslouchat ani minutu!
,,Jessi?" Zašeptal Tanner a dlaň položil na mou tvář. Nesahej na už mě Bennette. Nesahej na mě Bennette! Bože ty jsi jak princezna! Nesahej na mě! Přines mi jídlo! Udělej mi děcko. Oh, počkej, ty už s ním vlastně jedno máš! Já se jdu fakt zabít. Já ten dementní hlas tak hrozně nenávidím!
,,Jess lásko. Prosím mluv se mnou." Zašeptal smutně a prsty mě hladil po tváři. Kolikrát tomuhle chlapovi budu říkat, ať na mě nesahá těmi pracky na kterých byla a stále i je krev nevinných lidí?
Jak víš že nevinných! Znáš Tannera a víš, že by nevinné nezabil, tak se uklidni. ,,Ne!" Vykřikla jsem a ucukla před jeho rukou. Šlapeš si po štěstí, huso. ,,Mami?" Ozvala se Jul, která nás pozorovala.
,,Odejdi než na tebe zavolám policii." Lámalo mi to srdce, ale jinak to nejde. Tanner se tomu zasmál. ,,Já ale nikam nejdu miláčku. Já vás neopustím." Usmál se na mě a znovu položil svou dlaň na mou tvář.
**********************************
Máme další kapitolu za námi a vydám ještě asi jednu. 🥰 A tady bude asi 31. Kapitol, šestý díl už píšu a tam asi napíšu kolem tak 26. Kapitol.Doufám že se vám knížka líbí a kapča to samé. A já jdu vydat ještě jednu kapitolu. 🥰
Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
RomancePÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...