,,Taky bych si moc přála, aby tvé postavení ve světě mafie, v tomhle světě, nebylo jen mafián, ale boss. Víš.. Přijde mi že ty by jsi byl správný a ne jako Kai, kterého se každý bojí. Respekt máš větší než tvůj vlastní otec a Kai i když to možná asi ani nevidí i přes to že je hodný, zastrašuje. A to si lidé nezaslouží. Potřebuji pocit bezpečí. Ne aby se báli i samotného mafiánského bosse. Ti který nehrají fér, by se měli bát. Lidé co ubližují nevinným, oni ano. Ale ne sluší lidé. A Kai se od vašeho otce naučil dost záporných věcí. Může být doma hodný sebevíc, ale lidi nechtějí žít jen ve strachu, ne to fakt ne. Oni chtějí být šťastný a cítit se v bezpečí. A když jsem tě teď pozorovala na tom pódiu, jak jsi mluvil tak.. Ty sem patříš. Dokážeš žít normální život milujícího muže a táty, ale taky být vzorný mafián který svoje lidi nezastrašuje." Tanner se mi celou dobu díval do očí. Bála jsem se, že jsem řekla něco špatného, ale hned co zjistil že mluvím pravdu mě políbil.
Tanner se usmíval, pak se ode mě lehce odtáhl a opřel si čelo o to mé. ,,Jsem šťastný. Díky mojí rodině jsem šťastný. Ty jsi moje světlo a štěstí. A má spása, zkrátka jsi můj anděl. Miluji vás s Juli. Určitě chci aby měla sourozence, nebude přece jedináček. To ne." Vtáhl si mě do pevného ale taky bezpečného objetí.
,,Chovala jsem se jako hloupá kráva, ale pak mi postupně to všechno už docházelo. Ty by jsi pro to abych zbořila ty svoje hradby a byla s tebou. Abychom byli rodina." Zašeptala jsem mu tiše do ucha. Tannie se uculil a na má slova pouze přikývl s velkým úsměvem na tváři.
**********
O pár měsíců pozdějiPřišla jsem za Tannerem s velkým úsměvem na rtech. Zrovna dnes jsem se dozvěděla jednu pro nás velkou a úžasnou zprávu. Objala jsem ho a usmála se.
,,Copak královno?" Promluvil, co si chystal věci na jednu ze schůzek. ,,Mám malé překvapení." Tannie se na mě podíval a povytáhl obočí, asi už čekal co mu asi chci říct. ,,Bude nás o možná jednoho člena rodiny víc. A to tak že.." Z kapsy od mých černých džín jsem vytáhla pozitivní těhotenský test.
,,My.. my budeme mít miminko?" Usmála jsem se na něj a čekala, jakou reakci bude mít. Vzal si mě do náruče a zatočil se, se mnou. Smála jsem se a užívala si to.
**********************************
Upřímně, čekal někdo z vás tohle že se stane a nebo jste čekali něco úplně jiného? 😁❤️Mějte krásný den zlatíčka moje. ❤️
Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
RomancePÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...