【 O pár let později 】
Sešla jsem schody dolů a dívala se na Kaneho, který seděl zamýšlený na gauči. Vypadal že je z něčeho smutný. Přišla jsem tedy k němu, abych zjistila zda mu můžu s něčím pomoci. ,,Jak to že ještě nespíš, Kane?" Kane se otočil a jen si tiše povzdechl. Tak tohle nebude jenom tak něco. A jestli se chová takhle, musí to mít důvod. Jindy má egoismu a sebevědomí na rozdávání, ale to jak teď vypadá, je něco úplně jiného.
,,Nevím si rady teto." Promluvil a vypadal že se mu chce brečet. Sedla jsem si k němu a položila ruku na jeho rameno. ,,Víš že jsem tady pro vás všechny. Tak mluv. Neřeknu to nikomu z rodiny. Slibuji." Na důkaz, že nelži jsem mu podala můj malíček, který přijal a jemně se pousmál.
Tak teď doufám že v tom nebude někdo třetí. To nevím jestli bych vydržela to někomu neříct. O tom by si měl promluvit s Kaiem nebo Riley. Ale radši teď budu mlčet. ,,Jde o Skyler." Do prdele. To snad ne. ,,Počkej jako o dceru Brooklyne a Ryana? Nebo nějakou jinou?" Kane se podíval mým směrem, jako kdybych si něco vzala. On to myslí vážně. To si dělá prdel. Neříkejte mi že se ten blbec zamiloval do dcery našich přátel.
,,Asi jsem k ní začal něco cítit." No to mě poser. Ryane, Bee myslím si že byste si měli Skyler o to víc hlídat. Jinak vám přijde Sky těhotná a to s tímhle egoistickým, sebevědomým narcistou který miluje sám seb.. No ty vole chudák dítě. No spíš chudák nervy Bee a Ryana. A taky ještě Skyler. Díky Bohu že můj manžel je takový jaký je. Mít někoho kdo je Kane, beru si revolver a asi se před jeho zraky odprásknu.
Sakra Kane na mě kouká a chce slyšet nějakou radu. Ale jakou radu mu na tohle mám v tuhle chvíli říct? Sorry synovče, ale Ryan by tě dost možná vzal a pověsil za koule, jelikož by jsi mu ještě k tomu oplodnil dceru a té by se narodilo další jebnuté dítě, které by mělo též Bennettovi geny. Tak to není dobrý nápad.
,,Tak to nevím jak ti poradit. A Sky k tobě něco cítí?" Zeptala jsem se opatrně. ,,Někam zmizela a nebere mi mobil." Asi holka zjistila co by ji s tebou čekalo.. Teda.. Cože? No.. Radši utekla a teď bude dělat mrtvou. Jestli ji v opilosti Kane nezabil sám. Má Kaiovi myšlenky. A tady tímhle co Kai stvořil a Riley porodila člověk nemůže asi být jistý.
Musím se hodit do klidu, nebo s ním nedořeším nic. A za to by mě nejspíš můj vlastní synovec zabil. ,,Teto tváříš se nějak divně. Co ti je teď k smíchu? Nemůžu za to že Sky zmizela. Nějaká holka mi řekla že utekla a já nevím kam a Ryan s Brooklyne mi nic nechtějí říct." Udělali teda dobře. Musím je pak pochválit až je uvidím. No pokud nám nezkazil tenhle kazisvět přátelství. To bych ho asi sama sejmula něčím po palici.
Je totiž stejně chytrý jako jeho otec. No někdy mu to pálí jako Riley, ale.. No k tomu se asi moc nebudu vyjadřovat. V tu chvíli když jsem mu na to chtěla něco říct, mi začal vyzvánět mobil. ,,Že mi řekneš, když to bude Brooklyne nebo Ryan, že teto?" No nejradši bych držela hubu, ale to nemůžu. Škoda. Přikývla jsem a odešla ven aby mě ten kazisvět neslyšel.
,,Ano Bee?" Doufám že můj synovec neoplodnil vaší dceru. Jinak mě mrdne. ,,Skyler odvezla ze školy sanitka. Nevím co se stalo. Když jsem se šla zeptat doktorka, řekl že si naše dcera přeje aby to nikdo nevěděl. Doufala jsem že to bude vědět Kane, když k nám pořád chodil." Ty jeden hajzle. Jestli zjistím že jsi udělal Skyler dítě, tak si mě ani nepřej.
Nadechla jsem se a vydechla. ,,Nevím Kane se nemůže Skyler dovolat. Neví co se stalo. Ale já se zkusím zeptat." Ano zeptám se ho, ale až ho začnu mučit a ptát se ho zda když ti klátil dceru tak jestli měl ochranu. Pitomec. ,,Dobře děkuji ti. Jsi úžasná." Jo ještě neděkuj, ale děkovat mi můžeš až ten blb kazisvět přijde o možnost mít s někým děti.
Po mém rozloučení jsem odešla za Kanem a jen ho propalovala pohledem. ,,Spal jsi se Skyler? A ne že budeš lhát Bennette, moc dobře víš že já to stejně zjistím." Kane se zarazil. Idiot. Totální idiot. Stejný jako jeho povedený otec. Ty vole to si Riley nemohla vzít někoho normálního? Kai se neměl nikdy rozmnožit. Sorry Riley, ale tvůj syn je totální imbecil a budižkničemu.
,,Ty vole to bude dlouhý proces.. Měl jsi alespoň ochranu?" Zkousl si nervózně spodní ret. Riley, přežiješ vlastní dítě. Protože já tohohle malého hajzla co nejdříve zabiju. ,,Nevíš jestli aspoň Sky brala prášky?" Podrbal se vzadu za krkem. Tak jsou blbý oba dva?! Fajn, už vím jak přežít tuto rodinu. Denně být ožralý jako hovado. Nebo si užívat sex s mým manželem.
Založila jsem si ruce na hrudi. ,,Děláte si že mě oba dva prdel? Já se z vás obou poseru. Až Sky řekne tohle jejím rodičům, tak ti utrhnou koule nebo tě za ně někam pověsí. A nebo ještě třetí možnost, nakopu ti sama vlastnoručně prdel až si budeš přát aby jsi s nikým nechtěl spát. Jestli tímhle vaším podělaným vztahem nebo co to mezi vámi bylo, posereš přátelství s Brooklyne a Ryanem, tak tě sama zabiju. Přinejlepším si tě podá Isabell, Riley a můj manžel. Pokud by to zjistila Gwen tak by sis přál, aby jsi se nikdy v životě nenarodil. Nastoupí na tebe a skončíš jako nějaký malý domlácený červotoč." Kane se na mě díval jako kdybych si něco šňupla. To je prvotřídní idiot. Jak Riley mohla porodit něco takového?!
,,Okey fajn. Tak co se stalo?" On ignoruje co mu tady říkám, dobře. Tak ten není chytrý po Riley. Ten je úplně vymletej jako kombajn po Kaiovi a upřímně lituju Riley že si vzala takového idiota který šíří svoje geny dál. Mám štěstí na manžela jelikož je chytrý a rozhodně není takový debil jako je Kai. Díky ti Bože za Tannera. Je skutečně úžasný manžel. Kai je totiž jeden velký omyl. To je co říct. I Matteo je chytřejší a to není Bennett. Ten si může pískat.
,,Tak mi řekneš co se kurva stalo?!" Zavrčel dost netrpělivě. Kopie Kaie Bennetta prosím vás. No a pokud bude mít stejné štěstí na lásku, tak už teď lituji jeho přítelkyni. Bude šířit gen Bennettů dál. Chudáci děti. Doufám že naše děti tohle co má Kai a Kane mít nebudou. To bych je asi fakt umlátila. ,,Skyler leží v nemocnici. Co jiného ti mám říct? Měl by jsi vědět ty co jsi ji udělal Sky. Já to nevím. Nesvítila jsem vám při tom vašem dovádění u tebe v pokoji." Kane se rukou praštil do čela. Ano jsi blbej, my víme.
Kane mě pozoroval a znovu se tvářil jako kdyby byl spráskané štěně. Nojo u Skyler si nevrzneš. Tím si můžeš být jistý. ,,Co se jí stalo?!" Vyhrkl na mě se zděšeným obličejem. Pokrčila jsem ramena. ,,Brooklyne mi řekla že si Sky nechce aby doktor něco sděloval ji nebo Ryanovi. Tak nevím." Odpověděla jsem a pak už viděla jak se Kane rozběhl po schodech nahoru.
**********************************
Zase jsme na konci další knížky a já jsem ráda že je ukončena aspoň pro mě ve vtipné části s rozhovorem který tu panoval mezi Jessicou a Kanem - nejstarším synem Kaie a Riley. 😁 Co jsem to posílala pár lidem jestli to není už moc, tak mi řekli že ne, tak doufám že pro vás to též nebude trochu moc.No hlavně že se někteří pobavili. Ráda bych si znovu a zase si přečetla nějakou tu vaší delší zpětnou vazbu na celou tu knížku. Teď se už jen můžete těšit na poslední šestý díl který jsem už dnes (31.8.) vydala na wattpad. Máte tam ale bohužel zatím prolog a první kapitolu. Dál si musím předepsat. ❤️
Budu čekat na nějaké vaše delší názory jak se vám celkově knížka líbila, co vás štvalo (heh asi budu vědět co - Jessica která se bála být s jejím miláčkem Tannerem 🤣), naopak co jste zase nečekali a co se vám celkově líbí na mé tvorbě.
Já tu zase ležím v posteli (je něco málo kolem té 23h večer) a přemýšlím nad tím kolik lidí tu ve městě potkávám a je dost možný že pár z nich čtou na Wattpadu moje knížky.
Nebudu lhát, jednou jsem chtěla udělat srat, ale bohužel. Dost lidí bydlelo daleko od města které je ode mě kousek. 😅🥺❤️
Doufám že se knížka líbila a my se uvidíme u dalších knížek co mám ještě v plánu. ❤️
Jinak za úžasné covery děkuju mojí dokonalé kamarádce brunneisetnigrum ❤️
Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
RomancePÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...