Kapitola dvacátá šestá

213 4 4
                                    

,,Co si kurva dovoluješ, sahat na moji přítelkyni, ty jeden zasraný, zkurvený potrate?!!" Zakřičel na celý sál. Muž který mě držel, uvolnil stisk a já šla rychle k Tannerovi, který si mě hned schoval za své tělo.

Tanner se na mě ohlédl a pohledem se ptal, zda jsem v pořádku. Přikývla jsem a zůstala stát na místě. ,,To je přece kluk z Bennettovic rodiny. S ním není dobré si zahrávat." Slyšela jsem, jak si lidi šeptají mezi sebou. ,,Teď si ten kluk co se té dívky dotýkal podepsal ortel smrti. Tanner si to nenechá líbit." Ozval se další člověk, nejhorší na tom bylo, že to byla pravda. Tanner by pro mě udělal první poslední, do roztrhání sám sebe jen abych já byla v pořádku a šťastná.

,,Ptám se tě znovu, co si myslíš že jsi zkoušel na mou přítelkyni?!!" Zvýšil ještě víc hlas a ten muž mlčel. Byl to blonďák, který se choval hrozně moc arogantně. Myslel si, že když Tanner půjde pryč tak si může udělat se mnou cokoliv si jen umane.

Když ani podruhé ten muž neodpověděl, tak se na mě Tanner otočil. ,,Vyřeším si to s ním. Hned se vrátím." Políbil mě a pak se otočil na toho muže, nemusela jsem být jasnovidec, abych nevěděla že ho určitě zabíjel pohledem. No tak či tak, ten muž zemře.

**********

Tanner přišel a na tváři měl úsměv. Nevypadal jako kdyby se něco stalo. Přišel ke mě a vzal si mou ruku do té své, vedl mě k nějakému pódiu, které bylo lehce vyvýšené. Cítila jsem že nás už zase sleduje až moc párů očí. ,,Chtěl bych vám tu dneska něco oznámit a ujasnit si co se smí a nesmí!" Lidé ho poslouchali, jako kdyby měl ve vínku dané, že jednou bude vůdce, či Boss.

Stála jsem kousek dál od Tannera, ať na sebe nepřitahuji velkou pozornost. Jeho pohled po chvíli padl na mě, jedním pohybem si mě stáhl k sobě. Jednu ruku mi položil na bok a já si tak připadala jako jeho královna.

Věděla jsem že kdo šéfuje celému Londýnu je Kai, ale Tanner sem zapadl víc. Jelikož Kai má teď svou rodinku a ani ho nebaví se účastnit akcí kde by měl jako mafiánský boss být. Za to Tannera to bavilo. Stíhal jak normální život, tak i život mafiána. Bylo v něm mnohem víc, než si každý z nás myslí. Jak už jednou řekl, je v něm temnota, ale i světlo. A to světlo jsme pro něj já a Juli.

**********************************
Tak jak jste zlatíčka dopadli ve škole? Heh já mám ve třídě borku která mě nenávidí a jednou mě jebla pěsti do zad... Ale jinak jsem jakoby spokojená. 😏❤️

Upsala jsem se tam ďáblu, tak doufám že budu mít to nejlepší místo jako ta mafiánka která by některé lidi z mého okolí roztřílela na malý kusy 🤣

Tessie

Trest za milování ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat