ᴘʀᴏʟᴏɢ

629 10 14
                                    

,,Tannere to nemůžeš myslet vážně. Vždyť ty ani já nevíme jestli nám ten vztah vydrží. Jenom se podívej. Tvým rodičům to nevydrželo. A máma s tátou.. Moji rodiče jsou jací jsou." Hnědovlasá dívka stála naproti černovlasému a klečícímu muži, který se na ní usmíval.

V ruce držel červenou krabičku se stříbrným prstenem, který měl uprostřed vsazený modrý diamant. ,,Jess. Vydrží nám to. To že naši rodiče dělali a stále dělají chyby, neznamená že my je musíme opakovat." Na rtech měl svůj krásný úsměv. ,,Tae.. Proč to děláš? Vždyť víš že kdyby to zjistil otec tak-" Tanner dal Jess prst na rty a tím ji přerušil u mluvení.

,,Nezjistí to. A Emily to neřekne. Vždyť je ráda že jsi se mnou šťastná. Takže by nás nepodrazila." Dlaně ji dal na tvář, nahnul se k ní a stále se usmíval. Poté jí políbil na rty.

Jessica se nebránila, spíš s ním spolupracovala a do polibku se usmála. ,,I tak mám strach že dřív nebo později to zjistí." Zašeptala a odtáhla se od Tannera, který ji stále sledoval. ,,A i kdyby to zjistil, tak jemu to může být ukradený. Stejně jako tvoji matce. Emily nás nepráskne. Je ráda že jsme spolu. Už jsem ti to říkal milionkrát ty moje mafiánská princezno." Usmál se na ní a na prsteníček ji navlékl prstýnek. ,,Jsi si jistý tím co teď děláš? Nemusí nám to vydržet Tannie." Jess ho stále sledovala, jako kdyby se bála že se dřív nebo později stane něco zlého.

,,Jessie, jsem si jistý už od první chvíle kdy jsem tě poznal na střední. Moc jsi se mi líbila." Políbil ji na čelo. Jenže ta předtucha že se něco stane, Jess neopustila. Naopak se ten strach z něčeho zlého jen zvětšoval.

Tanner ji pak objal a držel pevně ve svém objetí. Ani v tom nejhorším snu by si už teď nedokázal představit co se může stát.

,,Miluji tě, Jessico Keiro Clarke.." Pak se na chvíli zarazil, jako kdyby hledal správná slova. Jess se na něj podívala, on se na ni usmál. ,,Budoucí paní Bennett." Zašeptal a znovu ji políbil na její sladké a plné rty.

**********************************
Dobře dobře, nedalo mi to a jelikož už čtvrtý díl o Grace a Jorgem mám (22.8.) Dopsaný, tak tu vám vydávám rovnou pátý díl a k němu rovnou i první kapitolu. Jen upozorňuji že stále ještě musím dopsat třetí díl Tajemná pravda. Tak zde bude aktivita menší (mám taky jen 15 kapitol + prolog 🤣)

Ale už jelikož chtěla az456786987Mendes tuhle další knížku, tak ji tady máte. 🥰

Každopádně tady se znovu točíme víc kolem mafie a lásky (jako každý můj příběh, když není zrovna jenom romantický 🤣) a znovu je tady i další člen Bennettovic famílie - seznamte se, zde je příběh o Tannerovi Bennettovi a Jessice Clarke, která skrývá také tajemství. 🤔

Ještě vydám první kapitolu, ať tady nemáte jen úvod do děje a další kapitoly uvidím kdy vyjdou asi určitě ne každý den jako u ostatních knih, kde mám kolem 10-15 Kapitol předepsaných. Ale pokusím se být aktivní i tady. 🥰

Za cover znovu děkuji velice moc, moc úžasné a nejdokonalejší: brunneisetnigrum 🥰 Mám tě moc ráda kamarádko. ❤️‍🔥

Tessie

Trest za milování ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat