Jen tak dál chlape! Už povoluje! Zase budeš mít svoji princeznu i svoji dceru u sebe. Promluvil na mě malý hlásek co byl v mé hlavě. Jessica se k mojí smůle odtáhla, podívala se mi do očí. Ty její oči jsou tak dokonalé.. ,,Já nemůžu.." Tiše zašeptala svá slova a sklopila hlavu k zemi, ale i tak jsem to slyšel.
Dvěma prsty jsem Jess chytil za bradu a přiměl ji se mi podívat znovu do očí. ,,Já si jsem jistý že mě miluješ Jessi." Naklonil jsem se víc k ní a jen čekal, co se stane. Snaž se víc!! Křičel na mě ten hlásek. ,,Navíc moc dobře vím, že se ti líbilo jak jsem tě učil s pistolí." Jessie ještě víc zrudla v tvářích a já cítil že ty její hradby pomalu padají dolů.
,,Nejvíc se tu líbilo jak jsem tě držel." Tiše jsem ji zašeptal a poté, své ruce přesunul na její boky. Ucítil jsem, jak se Jess zhluboka nadechla. To mě donutilo usmát se víc. ,,Jak jsem potom své ruce pomalu přesouval na tvůj pas, aby na tebe nešel tak velký tlak až bys vystřelila z pistole. A teď ti ukážu jak pomalu to bylo, kdyby jsi to jen tak zapomněla." Pomalu jsem ruce přesouval k jejímu pasu, kde jsem je spojil a držel pevněji u sebe.
Jess se mi dívala do očí a ještě si u toho skousla spodní ret. ,,Tak co Jess?" Zašeptal jsem ji tiše do ucha a potlačil nutkání z ní svléct oblečení. Takové hovado nebudu. Nechci ji dostat jenom do postele. Chci ji jako svou princeznu. Jen tak dál a budeš jí mít zase u sebe. Věděl jsem že ten hlásek má pravdu. Usmál jsem se sám pro sebe.
,,Proč to děláš? Ničíš moje.." Sama se zasekla a hleděla mi dál do očí. ,,Ničím tvoje hradby? To je dobře Jess." Chytil jsem její ruku do té svoji a položil ji na mou hruď, přesně tam, kde mám srdce.
Miluje tě! To se neboj! Jen ji přesvědč! Znovu se ozval. ,,Cítíš? To srdce bije jenom pro tebe a Jull protože vy dvě jste moje rodina, kterou miluji. O to víc se snažím aby jsi byla se mnou. Nejenom kvůli nám, ale i kvůli naší dcerce. Zaslouží si mít kompletní rodinu." Všiml jsem si jak se Jessi jen malinko usmála a přikývla. Jen tak dál Tannere. Koutkem oka jsem se podíval na Julii, usmívala se na nás.
**********************************
Další nádherná kapitola je za námi a chci vás tu upozornit - vyšla nová knížka, poslední šestý díl z první série!! ❤️Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
RomancePÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...