Kapitola dvacátá první

225 5 3
                                    

,,Jak další tři?" Zeptala se mě nechápavě a já se znovu nevinně uculil. ,,Dva syny a jednu holku, ať máme krásný páreček ne? Navíc, Juli je tak krásná holčička že je škoda nemít víc dětí, ne? A to si Juli zaslouží, ale záleží taky na tobě, lásko, ne jenom na mě." Usmál jsem se a políbil ji na ty její dokonalé rty, které pasovaly jenom k těm mým.

Z našeho nevinného polibku vzniklo to, že jsme se začali s Jess líbat. Byla to dlouhá doba, co tu byla se mnou a my spolu spali. ,,Seš si jistá? Já se pak neovládnu, znáš mě." Zašeptal jsem tiše a malinko se odtáhl od Jess. Její oči mi říkali co chce. Zrovna teď chtěla pokračovat. Pak ten její roztomilý pohled sjel na moje tělo. Pomalinku natáhla ruku, jako kdyby se chtěla mého těla dotknout.

,,Lásko ty můžeš. Protože tohle tělo patří jenom tobě, na to nezapomínej." Když jsem to zmínil, tak ruku chtěla stáhnout podél těla. Styděla se a mě to připadalo jako kdysi, když jsme se oba spolu poprvé vyspali. Ani jeden z nás neměl v posteli nikoho jiného, přišli jsme o to až spolu. A to pro mě byl zlomový moment. Nebyl jsem jako Kai, který vyhledával ženy a až potkal tu svou pravou.

Chytil jsem jemně její ruku do té mé a položil si ji na své tělo. To samé se stalo tenkrát. ,,Věříš mi zlatíčko?" Její oči se dívali do těch mých. Kývla hlavou na souhlas. Byla stále stejná. Až na to že její vlasy byly krátké, ale i to mikádo ji slušelo. Vynikl tak její krásný obličej.

Tentokrát spojila Jessi naše rty v jedny. ,,Miluju tě." Zašeptal jsem a skutečně to vypadalo jako kdybych se vrátil k deset let dozadu. I tenkrát jsem řekl že ji miluji. Nezarazila se. Odpověděla mi, že mě miluje taky. V ten den jsem byl šíleně nadšený. A to samé je i teď.

Když jsem byl myšlenkami už delší dobu pryč, tak mi Jessie dala ruce na záda a jemně mi do nich zaryla její středně dlouhé nehty. ,,Lásko ty mě tady zkoušíš co vydržím." Zazubil jsem se na ní a vysvlékl ji tričko. Dobře, nebudu lhát. Její prsa se změnila.

Taky to bylo tím, že čekala Jull. Měla je plnější a větší. Všiml jsem si, že když viděla jak koukám na její poprsí, chtěla si na mě dát ruku, což jsem nedovolil a začal ji líbat na hrudník. Byla tady. A nebyl to sen.

**********************************
Máme tady maličko peprnější část našich dvou hlavních postav. 😏 Co si o tom myslíte (ne tyto scény neumím psát. 🤣)

Tessie

Trest za milování ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat