Když jsem se ráno probudil, měl jsem v mém náručí Jess, která vypadala jako nevinný anděl, můj anděl. Zůstal jsem ticho, abych si to na co právě teď koukám mohl vychutnat. Byla sakra moc dokonalá.
Možná byla až příliš dokonalá pro mě, ale já ji nenechám odejít. Ten pohled na Jess, která se chystala odejít a opustit nás, bylo moje velké utrpení. Nemohl jsem dopustit, aby znovu kvůli strachu a výčitkám odešla. Znovu si v žádném případě nenechám moji krásku utéct. Patříme k sobě, ať se stane cokoliv.
Byl bys debil, kdyby ti zase utekla. Mozku máš být na mé straně. Ne být proti mě. ,,Umm." Jess se protáhla, ale spala sladce dál. Pohladil jsem ji po tváři a usmál se. Byla moje. Celá moje. A já byl zase její.
,,Tae?" Promluvila rozespalým hlasem, který na ní byl snad ještě víc roztomilejší. ,,Ano Jessi? Je něco v nepořádku?" Než mi stihla odpovědět, vletěl mi do pokoje Kai, který se na nás ušklíbl, Jessie se hned celá přikryla dekou, aby ten blb neviděl ani kousek jejího těla.
Zamračené jsem se na Kaie podíval a čekal co mi řekne. ,,Co tady do prdele chceš?! Táhni si očumovat Riley a nás nech být! Bennette!" Kai povytáhl obočí. ,,Dole je snídaně. Jinak příště buďte tišší." Zazubil se a já na toho vola ukázal prostředníček. ,,Naser si!" Křikl jsem než stihl zavřít dveře, můj pohled se přesunul na Jessi, která se v tu chvíli podívala na mě.
,,Idiot. Ať si šuká s Riley." Jess se začala smát a mě něco napadlo. Klidně bychom se mohli jen válet v posteli, kdyby nás nepotřebovala naše malá dcerka. Začal jsem Jess lechtat a smát se jako blbej. ,,Tae, lásko!" Pištěla a snažila se mi jakkoliv oddálit. Ale já si ji přidržel, lechtal ji dál a viděl na ní, že je šťastná.
Přemýšlel jsem nad tím, že mi Jess nedala ani odpověď. ,,Víš že jsi se mnou stále zasnoubená, že ano?" Když jsem to zmínil a přestal ji lechtat tak zčervenala. ,,Řekla jsi mi, že jsi zasnoubená a to znamená.." Nedokončil jsem záměrně větu, čekal jestli mi odpoví.
,,No řekla. A jinak.. To co.. um.." Jessie zrudla ještě víc a já se usmál. ,,No tak to bylo, ale moc dokonalý. To nebylo šukání, my spolu nikdy ani nešukali, my se spolu milujeme, miláčku." Mrkl jsem a objal jí. Musel jsem se krotit, jelikož Jess byla stále nahá. Proto se taky ode mě odtáhla a už se natahovala pro nějaké svoje tričko.
**********************************
Nejradši bych tu napsala co bych udělala jedné osobě, která mě tady venku neskutečně moc sere, ale pak bych dostala bídu za to že jsem hrozná. 🤣Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
Roman d'amourPÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...