Kapitola pátá

270 9 8
                                    

𝐉𝐞𝐬𝐬𝐢𝐜𝐚

Co tady sakra dělá Tanner Bennett? Ten který by správně neměl vědět kde se já i moje dcera nacházíme. Je právě teď a tady. Takže mu to někdo musel říct. Jinak by snad sám od sebe nezjistil, kde jsme. ,,Jess, miláčku." Zašeptal mi tiše do ucha. Hlavně nedej na sobě nic znát, Jessico. Je to pro vaše bezpečí. Pomyslela jsem si a chtěla jsem se od něj odtáhnout, ale držel mě u sebe.

,,Tohle mi nedělej lásko. Poznám to na tobě. Ty mě pořád miluješ a já vás taky." Zašeptal znovu. Nesmím se mu zhroutit v náručí. Nejde to. ,,Už od vás nepůjdu pryč. Slyšíš Jess? Nepůjdu. Ty i Julia jste teď moje rodina." Podíval se mi do očí a na rtech měl úsměv. Mlčela jsem a nechtěla mu na to odpovídat. ,,Lásko já vím že mě slyšíš a posloucháš. Tvoje kousání rtů tě prozradily." Zasmál se a políbil mě na spánek.

,,Vážně tady budu mluvit jen já?" Zašeptal a prsty mi jemně přejel po ruce. Věděla jsem že mě pozoruje, snažila jsem se nedávat na sobě najevo že mě to k němu stále táhne. Podívala jsem se mu do očí, doufala jsem že v těch mých nepozná co k němu cítím. ,,Jdi pryč, Tannere Bennette." Tanner se tomu jen zasmál a zakroutil hlavou nad mými slovy.

,,Já nikam nejdu, lásko. Navíc, čekal jsem že mě nazveš jinak než jen mým jménem." Svou dlaň položil na mou tvář a prsty hladil po celé tváři. Nic to s tebou nedělá, nic to s tebou nedělá Jessico. Snažila jsem si ve své hlavě vsugerovat že k Tannerovi nic necítím.

Zlato, zklamu tě, ale ty ho miluješ. Ozval se ten malinký hlásek v mé hlavě, který jsem se dál jen stěží snažila ignorovat.

,,Já vidím jak na mě reaguje tvoje tělo. Oba dva k sobě stále cítíme lásku a já se tě bez boje nevzdám, už nikdy Jessi." Začalo se mi z jeho přítomnosti hůř dýchat, cítila jsem jak se mi motá hlava.

Už si to přiznej ty velbloude! MILUJEŠ HO! Ozval se znovu ten hlásek, který se stále jen snažím ignorovat. Neignoruj mě ty káčo! Stejně mám pravdu! Zařval na mě znovu.

,,Je ti blbě?" Zeptal se Tanner se strachem, vzal mě do náruče a odnesl do mé ložnice. Jakmile si toho všimla i Julia, tak šla hned za námi.

,,Máma?" Šeptla k Tannerovi smutně. ,,Neboj se maminka bude v pořádku princezno." Jen se na ní usmál, sedl si vedle mě a nevypadalo to že chce odejít.

**********************************
Mame tady delší konverzaci mezi Tannerem a jeho Jess. 👀 Doufám že znovu nemusím už zde připomínat že každá moje kniha skončí šťastně. Já na smutné konce nejsem a nedokázala bych moje postavy rozdělit od jejich poloviček. To ne na to nikdy nebudu. 🥰

Takže můžete být rádi, stejně tak jako Jorge a Grace, budou mít i Tanner s Jessie happyend. A že to bude pořádný. 😏🥰

Doufám že se vám knížka a kapitola líbila, moc by mě zajímal váš nějaký DELŠÍ názor na další díly (Tajemná dívka, Nečekané shledání) co na ně celkově říkáte, co se vám líbilo i nelíbilo. ❤️

Tak doufám že si něco počtu, ráda bych si něco přečetla od vás v komentářích, zlatíčka moje tak snad mě nezklamete!! 🥰❤️

Krásný den vám přeje Tryskomyš. 🤣❤️

Tessie

Trest za milování ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat