,,Bože to je tak úžasná zpráva! Já budu znovu táta!" Vykřikl nadšeně a když mě znovu postavil nohama na zem, a hned mě samým nadšením políbil. ,,Děti si dělejte v tvoji ložnici Tannere k tomu nepotřebuješ svědky." Zasmál se Kai, ty jeho vtipy mě už začínají vytáčet. ,,Kámo my už s Jessi čekáme miminko, tak se uklidni jo? Buď tak laskav a padej si udělat dítě s Ray." Zasmál se Tannie, znovu mě políbil a měl na tváři ten jeho krásný nadšený úsměv.
Kai se na nás díval a vypadal zamyšleně. Že by ho něco trápilo? Je to možné. Když zjistil kolik lidí by chtělo Tannera za mafiána, měl na tváři velký úsměv. ,,Vezmi sebou na schůzku i Jessica jo?" Povytáhla jsem nechápavě obočí. ,,Proč by měl brát mě?" Kai byl stejně ale tajemný a jen se na mě zazubil. ,,Neřeš to a nech se překvapit budoucí Bennett. Jo?" Přikývla jsem a stejně si myslela svoje. Tannie mě pohladil po tváři. Šla jsem se tedy připravit.
Na sobě jsem si nechala svoje klasicky černé džíny, které u kolenou měli schválně díry. Šla si vybrat jaký vršek si k tomu mám vzít. Do oka mi padla jedna krásná červená halenka s dlouhým rukávem. Tak jsem si ji šla hned zkusit a pak se na sebe podívala do zrcadla. Všimla jsem si že mi celkem dost odhaluje na ramena, kde mám na jedné straně vytetovanou černou růži.
K tomu jsem si šla vybrat boty. Zalíbily se mi v botníku jedny červené kožené lodičky, které mi koupila teda Emmy, aby mi udělala radost. Mají tlustý podpatek, což mi vyhovovalo. Vzala jsem si silonky a boty si obula.
Jelikož mi vlasy už dorostly a byly zase dlouhé po pas, nechala jsem si je rozpuštěné. Samy od sebe se mi už od mých čtyř let lehce vlnily, tak spodek mých vlasů měl takové prstýnky. Což se mi líbilo. A Tannie mi jeden večer řekl, že pokud si je nechám ostříhat, tak uvidím. I když pak po chvíli dodal že je to má věc, ale sluší mi víc ty dlouhé vlasy, než mikádo.
Přišla jsem dolů za Tannerem, který na mě jen hleděl s otevřenou pusou. ,,Ať ti tam nevlétne moucha brouku." Mrkla jsem na něj s menším úšklebkem. ,,Neboj se lásko." Mrkl na mě a já cítila jak rudnu. Přitáhl si mě k sobě aby mě jen tak mohl políbit.
,,Jsi sexy dračice, královno." Schválně jsem mu zkousla jemně spodní ret. Vím že má rád když ho takhle provokuju.
**********************************
Předposlední kapitola, epilog vydám později to se nebojte že bych ho vydala hned. ❤️😁 Jen mám menší strach že se vám nebude líbit. 🥺Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
RomancePÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...