Kapitola čtrnáctá

235 4 2
                                    

,,Ano Riley. Ale stejně si myslím že si může najít za pár dnů jinou ženu. Nějakou která se hodí k němu. Aby byla jeho..." Zarazila se. Jess byla ta pravá, perfektní žena a nejúžasnější volba pro moji mafiánskou princeznu. Sice je nejstarší Kai ale ten už předem říkal že když mu vyjde vztah s Riley, tak předá dalšímu sourozenci břemeno.

A další na řadě jsem byl já. Až pak byla naše Izy. Nejmladší z rodiny Bennett. Taky to byla jediná sestra. ,,Miluji ho tak moc že myšlenka na to jak je s jinou ženou mi láme srdce. Položila bych za něj a naší dcerku život." Byl jsem rád že mě Ray neprozradila. Asi už taky chtěla ať se ani jeden z nás netrápí a jsme spolu.

,,Řekla jsi mu že si myslíš to co jsi mi řekla? Že se nehodíš na postavení mafiánské princezny? A že je pro tebe lepší světlá strana, než ta plná temnoty?" Jess přikývla. Ano řekla mi to. Ale to není pravda. Já i ona si můžeme vybrat. Kromě toho, můžeme mít obojí. Jak se to bude líbit mé lásce. ,,S tebou to nemá žádný smysl. Vždycky budeš na straně Bennettovic rodiny. To samé i má sestra. Jdete proti mě." Ray nad těmi slovy povytáhla nechápavě obočí.

Nikdo proti Jess nejde. Kdyby ano, už teď by byl mrtvý. ,,Lásko to není pravda. My jsme všichni s tebou, ale to ty jdeš proti nám." Promluvil jsem a Jess se na mě otočila. Ray na mě mrkla a jen se vytratila z obýváku pryč.

,,Tannere vysmahni." Zasmál jsem se a přišel k ní blíž. ,,Ne miláčku. Už ne. Všechno co jsi Ray řekla, jsem slyšel. Miluješ mě a já tebe i Julii. Ty i naše dcerka jste pro mě to jediné na světě. Už si to zapamatuj. Jinou ženu nechci. Chci jenom a jenom tebe." Své ruce jsem jí položil na tvář a cítil, jak se ode mě chce odtáhnout, marně. ,,Ty tvé ochranné hradby ti nepomůžou lásko. Oba to víme moc dobře. Patříme k sobě. Ty ke mě a já k tobě." Všiml jsem si, jak má červené oči od toho, jak se jí chce brečet.

Nezvládá se mi bránit, vždyť já pro ni a naší Jull nechci nic špatného. Jen ať jsou moje holky se množí. ,,Jdi pryč." Zašeptala a dál bojovala, její drobné ruce zatnula v pěst, začala mě mlátit do hrudi, po chvíli kdy se jí nedařilo odstrčit mě od sebe, přestala.

**********************************
Že by už to Jess došlo a sama sobě si přiznala co k Tannerovi skutečně cítí? 🤔 Nechte se dál překvapit. ❤️

Tessie

Trest za milování ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat