,,Jessico já tě miluji. A ničí mě myšlenka že se mnou nechceš být, jenom protože si myslíš jak pro mě nejsi úžasná. Miluji tebe i naši dcerku. Ty i Julia jste to nejlepší v mém životě. Lásko, tak už buďme spolu." Zašeptal tiše a své ruce dal na mé tváře. Uvnitř mě zachvátila panika. Jen z toho jsem měla strach. Bála jsem se že selžu už jen jako přítelkyně mafiána.
Bože ženská, ty jsi asi úplně vypatlaná nebo já už fakt nevím. Ano jsem vypatlaná a je mi to už jedno. ,,Jsi pro mě až příliš dobrá, lásko." Šeptal mi dál tiše do ucha. ,,Ale nedokážu se tě jenom tak vzdát. Klidně se tady budu opakovat, ale já vás dvě miluji. Jste moje holky a tak to zůstane. Kdy už to pochopíš a přestaneš se bránit štěstí co spolu můžeme mít?" Svoje čelo si opřel o to mé. Hleděl mi do očí. Pochop to ty huso, on tě vážně miluje! Začala jsem se třást. To se mnou dělá jeho přítomnost.
,,Nechci ničemu bránit. Ale ono to jinak-" Sama od sebe jsem se zarazila. Jde to jinak. Být s ním a naší dcerou, ale na to se bojím. I když Tannera miluji, uplynula delší doba už od toho, co jsme byli spolu. ,,Jessico kurva, oba se milujeme, to co teď cítíš, je to že sama se sebou bojuješ. Tak už s tím přestaň. Ty chceš mě, já chci tebe. Nic jiného. Stačí mi říct jen ty dvě slova, která ti tu celou dobu říkám." Dvě slova. Jsou to jen dvě slova. Ví moc dobře že moje srdce obelhat dál nemůžu.
Zkousla jsem si rty. Musím mu to říct. Dvě slova Jessico. Jsou to jenom dvě slova. Měla bys mu je říct. ,,Jessi?" Zašeptal a díval se mi do očí. To mě chce mučit? Čím dýl se mi dívá do mých očí, tak se mi chce plakat a říct mu všechno. No tak mu to řeknu ty blbko!
,,Tannere já.." Super ani dokončit pitomou větu nedokážu. Tanner mi dál hleděl do očí. Na chvíli jsem zavřela oči a přemýšlela. Je toho moc. Já už ani nevím co mám a nemám dělat. Mám ze všeho strach.
Nevím co mám dělat. Je tu šance že mě může jednou vyměnit za jinou. ,,Ano, miláčku? Já tě poslouchám." Ježíši, ty huso, kolikrát ti už řekl, že chce jen tebe a nikoho jinýho?! milionkrát, tak mu to řekni! ,,Lásko co se děje?" Jeho hlas se změnil na starostlivý. Jsme jeho holky.. A bez boje se mě nevzdá..
**********************************
Další jedna z mých oblíbených kapitol, jelikož celkově miluji ty romantické části kde jsou ty hlavní postavy spolu sami. ❤️🥰Nebojte se. Chybí jeden malý krůček k... 💓
Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
RomantikPÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...