,,To nemyslíte vážně." Dívala jsem se na svou tříletou dceru. Vidíš, i ta holka je chytřejší jak ty, ty blbko. Vysmahni už z mé hlavy sakra! ,,Táta?" Ukázala na Tannera s úsměvem. Tanner si jí vzal do náruče a usmíval se jako malé dítě které už dostalo novou hračku. ,,Ano moje princezno, já jsem tvůj táta." Políbil jí do vlasů. Jen klid. To je v pohodě. Nevnímej co tvůj bývalý přítel dělá s vaší dcerou a bude to fajn.
No neříkej, že to není roztomilý, vidíš jak je tvá dcera šťastná? A ty už táhni do háje. ,,Jessie tak co? Půjdeš s námi dobrovolně?" Zavrtěla jsem hlavou na náznak mého nesouhlasu.
,,Neče?" Tanner pohladil Julii po vláskách a usmál se na ní. ,,Maminka chce. Ale ještě o tom neví." Zasmál se. No mě to vtipné ani trochu nepřijde. No vidíš, i tvoje dcera je s jejím tátou šťastná. Už konečně zalez! Všimla jsem si, jak Tanner něco šeptá Julii a oba měli spiklenecký výraz v obličeji.
Na čem se ti dva sakra domluvili? To není moc dobré.. Tanner dal Jull na zem a pak zavřel kufr, dělal menší kroky ke mě. ,,Ať jsi Jull řekl cokoliv, vykašli se na to, Bennette!" Za sebou jsem cítila tvrdou zeď. Super. Teď jsem v pasti.
Dala jsem před sebe ruce, aby se ke mě jenom tak lehce nedostal. Jen ať se k tobě dostane. Drž už hubu! Tannerovi to, ale nebránilo v tom, přijít až ke mě.
,,Kašli už na to, Bennette!" Tanner si všiml, jak zrychleně jsem každým jeho blížícím se krokem dýchala. Na to mi neodpověděl, své ruce položil na ty mé a tak jsem byla uvězněná mezi ním a stěnou. ,,Nevykašlu. Fakt ne. Snažíš si mě držet dál od sebe, ale nepomáhá ti to protože tvoje vlastní mysl, srdce i tělo ví, že jsme si pro sebe stvoření." Zašeptal tiše, blízko mých rtů. Snažila jsem se jakkoliv oddálit dál od Tannera, ale už to nešlo.
Za mnou byla stěna a naproti mě stál Tanner, který se nehodlal oddálit. ,,Bennette já ti radím nech-" Nestihla jsem svou větu ani dokončit a Tanner rychle spojil naše rty.
Všemožné jsem se snažila bránit, odstrčit ho ode mě, mlátit ho pěstmi do hrudi, ale jemu to nevadilo. ,,Teď jste s Julii se mnou. A já ti jen tak už nedovolím odejít. Už nikdy Jessi. Miluji vás obě a nevzdám se." Zašeptal tiše do polibků.
**********************************
Upřímně, pomalu se už uchyluji ke konci knihy, která bude mít tak 30 Kapitol (29 s tím že 30 asi bude epilog. 🥰)Jsem zvědavá na vaše názory. 💓
Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
RomancePÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...