Lehl jsem si zády na postel a přemýšlel. Riley ví hovno o tom co mezi mnou a Jess bylo a ještě i bude. Nesmím dovolit aby se mi kdokoliv z mé rodiny sral do vztahu. Nevěřím tomu že mě Jess opustila jenom tak. Všechno má vždycky důvod a určitě se muselo něco stát. Jinak by mi jenom tak nezmizela ze života. Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala.
,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A nikomu tě nedám. Cítím že mě pořád miluješ, ale přesto jsi odešla pryč ode mě." Stále jsem se snažil rozluštit proč Jessie odešla, ale ani za nic jsem na to nemohl přijít.
Po chvíli se ozvalo klepání. Sedl jsem si. ,,Dále." Řekl jsem a čekal, kdo se ozve. ,,Tannere Liam s Emily přijedou." Promluvil Kai a já následně už jen slyšel kroky od mého pokoje. Vážně šel za mnou jen kvůli takové hlouposti? Tak tedy fajn. Vstal jsem a odešel dolů, čekat na ty dva.
********
Chtěl jsem se dál ptát Emily na Jessicu a na mé dítě, ale Liam mě zarazil. ,,To stačí Tannere. Až Em bude chtít, řekne ti to sama. Nebo mám pro tebe něco lepšího - najdi Jessicu a zeptej se jí sám osobně." Přikývl jsem že rozumím. A taky to byla pravda. V žádném případě jsem zrovna teď nechtěl ubližovat Em. Či ji nějak psychicky deptat.
,,Já to chápu Liame. A omlouvám se i tobě, Em. Nechci a nebudu tě nějak stresovat. Jessicu si najdu sám." Usmál jsem se na oba a odešel zas k sobě do ložnice. Najednou mi to došlo. To dítě ta malá holčička na té tapetě Izyna mobilu.. To byla moje dcera.. A Jessica měla strach že bych ji poslal na potrat. V tu chvíli mi to došlo. Nikdy jsme se nebavili o miminku, možná proto se toho vyděsila.
Znovu se ozvalo zaklepání. Kdo se to stále chce ke mě dobývat? Pomyslel jsem si. ,,Vstupte." V tu chvíli se ve dveřích objevila Izy, která se cítila provinile. ,,Promiň že jsem ti to neřekla já sama, ale nemohla jsem. Já ji slíbila.." Asi hledala ta správná slova jak mi to říct. ,,Proč mi to sama neřekla? Proč Izy, proč?" Má sestra nad tím jen pokrčila rameny. ,,Tannere já nevím. Nevidím ji do hlavy, ale jediné vím stoprocentně.." Podíval jsem se na ní a čekal co odpoví.
**********************************
Znovu konec napínavé kapitoly, abych vás zase napnula a vy čekali na další kapitolu. 🤔🤣 To mě asi budete chtít zabít jaká potvora jsem. 👀No popřeji vám krásný den a děkuji vám za 100 přečtení. ❤️❤️
Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
RomancePÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...