Kapitola třináctá

244 6 8
                                    

,,Nemůžu Tannere. Ty potřebuješ někoho kdo se toho tvého světa nebojí. A to já nejsem sakra. Kdy to pochopíš?" Zašeptala zničeně, ale já už od začátku co jsem ji viděl, věděl že Jessica je ta jediná, která se hodí ke mě a bude vždycky po mém boku.

Usmál jsem se a pohladil ji po tváři. ,,Jenom ty se hodíš ke mě. Spolu dokážeme všechno lásko to si zapamatuj. Nikdo na nás nemá, jen pokud jsme spolu, neporazí nás. I kdyby se co nejvíc snažili tak neuspějí. My porazíme je. Ne naopak, už si to zapamatuj ty, miláčku. Bez boje se tebe a naší dcerky nevzdám." Jessi měla v obličeji dost vyděšený výraz. Dochází jí že to není jen sranda, ale pouhá pravda, která bude realitou.

,,Prosím přestaň takhle mluvit." Usmál jsem se a zavrtěl hlavou. ,,Nepřestanu lásko. Už i tvé krásné hlavičce dochází že my k sobě patříme. Tak se nám nebraň. Prosím." Naklonil jsem se víc k ní a jemně se svými rty dotkl těch jejich. To s ní cuklo. ,,Tannere pus-" Věděl jsem že chce říct ať ji pustím, ale já si to přebral po svém.

Hned jsem ji políbil na rty a cítil, že s nimi Jess lehce hýbla. Ještě víc jsem se usmál. Byl to pro ni velký pokrok. ,,Buď moje princezna nejenom temnot, ale i světla." Zašeptal jsem a odtáhl se od ní. Ale ne moc daleko, aby nechtěla utéct.

,,Já nejsem princezna Tae." Zašeptala, dívala se mi do očí. Zasmál jsem se a zavrtěl hlavou. ,,Ale jsi miláčku. Moje princezna. S tebou mám vše. A když jsem bez tebe, jako kdyby malý kousek mě samotného chyběl. Chci tebe i naši rodinu. Já s tebou vlastně chci velkou rodinu lásko. Tak se už naši lásce nebraň." Jess kroutila hlavou a v očích měla slzy, které se nesnažila zadržet.

Slzy jsem ji prstem setřel. Chtěla být se mnou i s naší dcerou, tím jsem si byl stoprocentně jistý. A vím že to cítí stejně. I kdyby sebevíc umělá lhát, tak mé srdce neoklame. Nikdy.

*********

O pár dní později

,,Takže Tannera miluješ, ale bojíš se mu to říct z očí do očí?" Když jsem zaslechl Jess, která řekla Riley že ji musí něco nutně říct, zastavil jsem se a začal poslouchat.

Dozvěděl jsem se, že Jess mě miluje, ale taky to že se mi to bojí říct do očí. Věděl jsem že se cítí rozhovory nemají poslouchat, ale tohle je dům Bennettů a taky, jsem jeden z tří sourozenců.

**********************************
Copak si myslíte že Tanner uslyší zajímavého? Nebo vás chci jen zmást a neuslyší nic, jelikož se nakonec rozhodne že nechce nic slyšet? 😏

Tessie

Trest za milování ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat