,,Vypadám blb-" Nenechal jsem ji to dokončit a políbil jí i když tím teď riskuji že tím ji smažu ten lesk z rtů, ale bylo mi to jedno. Nebude o sobě říkat že vypadá blbě nebo hnusně. ,,Jsi tak moc dokonalá lásko, nevypadáš blbě. Pro mě jsi má princezna, která nemá žádnou chybu." Usmíval jsem se na moji krásku, která znovu zrudla.
Nabídl jsem Jessi rámě, které s úsměvem hned přijala a sešli jsme spolu schody dolů. Kai se na nás díval s otevřenou pusou. ,,Ani tak nekoukej brácho." Mrkl jsem na něj provokativně. ,,No do psí prdele! Jessico! Tobě to kurva sluší!" Přišla sem Izy, která se na moji princeznu, budoucí královnu usmívala.
**********
,,Co když se jim nebudu líbit?" Zeptala se Jess s menším strachem. Chytl jsem její ruku do té mé a propletl s ní prsty, díval se na mou jedinou s velkým povzbuzujícím úsměvem. ,,Miláčku ty se jim budeš líbit. Zkusí si kdokoliv na tebe hodit hnusný pohled a já ho na místě odstřelím že si to potom každý rozmyslí." Nevinně jsem se na Jess podíval. Její pohled mluvit za všechno. Jen se usmála a já byl šťastný že tahle žena je už se mnou navždy.
Vystoupili jsme z auta a řidič jel zaparkovat, kde na nás taky počká. ,,Dobrý den pane Bennett. A tohle je.." Nějaký uvítací chlap se díval po Jessi. Bylo mi to celkem dost nepříjemný. ,,Je to moje přítelkyně. Tak bych poprosil aby jste se k ní vy i další personál chovali slušně." Promluvil jsem asi trochu dost ráznějším tónem. Ten chlap už radši zmlkl a já si mohl jít užít dnešní noc s mou vyvolenou.
,,Chudák bude mít z tebe plno v boxerkách. To jsi nemohl být milejší, zlato?" Zasmála se tiše Jess a já se jenom tak zazubil svým kulišáckým úsměvem. ,,Nemohl. Ty jsi moje a ten vocas je jen nějaký pracovník, nebo uvítací delegace. A k těm slušný nebudu nikdy. A už vůbec ne, když si myslel že tě může sbalit." Jessi protočil oči a k tomu se zasmála. Porozhlédl jsem se a všiml si, že spoustu lidí tančí.
Jako že by tančili exkluzivně se fakt říct nedá, ale od toho jsme tu s Jess. Tenkrát jsme spolu na střední vyhráli titul král a královna plesu. A to je co říct. Taky jsem se kvůli Jess začal učit tanec. Nikdo jiný nesměl mít žádný tanec s tou mojí kráskou, jinak by už v tu dobu schytali pár kulek do břicha. A podívejme se, kam mě tanec s Jessi dovedl, sem.
**********************************
Teď si tak uvědomuji jednu věc... Mohla jsem už za těch pár měsíců potkat v městě tolik lidí, kdo taky mohl být můj čtenář. 🤣 A mě to dojde až teď, no to neke. 🤣🤣Btw. Jsem Královéhradecký kraj. 🤣 Takže tu předem zdravím lidi ze stejného nebo blízkého kraje!! 🤣❤️
Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
RomancePÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...