,,Jessico, pustit tě můžu, ale nikdy mě ze svého života nedostaneš. Ať půjdeš kamkoliv, najdu si vás obě. Ty si možná myslíš že nejsi pro tenhle můj svět stvořená, že jsi světlo a bojíš se že když budeš se mnou, tak tě to stáhne do temného a zlého světa. Mýlíš se. Když jsi totiž se mnou tak mám oba světy. Když naopak se mnou nejsi, je to jen ten temný svět. Ty jsi moje světlo. A my si určíme jestli budeme v obou světech zároveň, anebo jen v tom jednom určitém. Jsi princezna světla, ale i temnoty." Pistoli jsem jí vzal z ruky a znovu si ji dal za opasek. Jessie se na mě dívala jako kdyby mým slovům nechtěla ani na malou vteřinu uvěřit.
Pohlédl jsem na její plné a jemně růžové rty. S ní je můj svět kompletní. Žádnou jinou ženu ani nechci vidět. ,,Ale já nejsem princezna a nikdy ji nebudu, Tannie." Miloval jsem tu přezdívku. A o to víc mě těšilo, že jí řekla právě teď. ,,Lásko ty jsi princezna, moje princezna. Vždycky si ve mě viděla nejen to špatné, ale i to dobré. Každému člověku jsi vždycky říkala že si zaslouží druhou šanci. Dej jí mě. Dej nám tu druhou šanci." Jess vypadala že přemýšlí. Moc jsem si přál, aby mi nebo spíš nám dala tu šanci.
,,Já vím že máš strach ze svých rodičů, ale taky doufám si stále pamatuješ můj slib co jsem ti kdysi po žádosti o tvou ruku slíbil." Chvíli se na mě jen dívala a pak přikývla na souhlas. Všiml jsem si, že ji maličko zrudly tváře. ,,Slíbil jsem ti že když tví rodiče nám budou bránit k našemu štěstí, tak tě ani tak neopustím, protože tě moc miluji a že má láska k tobě, potrvá věčně." Jess se začala lehce uculovat a já se usmál. Milovala a stále mě miluje. Poznám to na ní.
,,Ty víš že tě miluji a nikdy nepřestanu. Ale stále se mi bráníš, máš pocit že nejsi pro mě ta pravá princezna, ale ty ji jsi Jessi. Vždycky jsi byla a taky vždycky budeš. Žádná jiná žena tvé místo nenahradí. V mém srdci je místo jen pro jednu lásku. Tebe a potom pro naše děti." Její úsměv se každým mým slovem zvětšoval a rudá byla taky už pěkně. Ruce jsem jí položil na tvář a rty se jemně dotkl těch jejich. Záleží teď jen na ní.
**********************************
Tanner vypadá, že už ho boj s Jess nebaví, spíš ho to vyčerpává psychicky. 🥺 Jak tohle může jen dopadnout? 🥺❤️Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
RomancePÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...