Kapitola sedmnáctá

233 7 8
                                    

Jeho teplé dlaně mi položil na tvář a přiměl mě ať se mu dívám do očí. ,,Lásko co se děje? Mluv se mnou, prosím." Výraz v obličeji se mu změnil na utrápené a smutné štěně. V očích měl velkou starost. Co mám dělat? Bylo mi divné, že Julia se ani za tu dobu co tu jsme, neozvala nebo za námi nepřišla.

,,Já nevím.. Cítím se zmatená, ty mě mateš mé srdce a mysl." Zašeptala jsem tiše. Tanner ale na má slova zavrtěl hlavou. ,,Nematu lásko. To ty svádíš boj sama se sebou. Pořád si v té tvoji krásné hlavě říkáš pro a proti proč se mnou být a nebýt. Já se ti to snažím ulehčit. Milujeme se, máme spolu nádhernou a šikovnou dcerušku. A ta chce jen jedno. Mít šťastnou, spokojenou ale hlavně milující rodinu." Nadechla jsem se, ty slzy se nedaly zastavit. Víš že má pravdu. Tak se mu přiznej a netrap vás oba.

Vždyť na Juliu to má vliv taky. Chce aby byla její rodina kompletní. A ty, nebo spíš já, to kazím. A to jenom proto, protože si vymýšlím domněnky proč nebýt s Tannerem. ,,Já se ti snažím jenom pomoct. A teď taky." Nechápavě jsem se na něj podívala. Naklonil se víc ke mě a položil své rty na ty mé. Musím mu to říct. Přiznat se mu. Oba nás trápím a to není fér.

Po delší době se ode mě odtáhl, aby se nadechl ale ne tak daleko. ,,Miluji tě, Jessico. Zkurveně moc tě miluji, slovy ti to nedokážu ani popsat, ale moje srdce bije jenom pro tebe a nás." Oči jsem musela mít už dost rudé od toho pláče. A v tuhle chvíli mi to bylo úplně ukradené. Musím to říct. Mému Tanniemu to musím říct.

,,Doprdele, sakra Tae." Odtáhla jsem se od něj a šla kousek dál, otočila se na Tannera, oba jsme si v tu chvíli dívali do očí. ,,Kurva vždyť já tě taky miluju!" Vykřikla jsem a nezajímalo mě kdo to všechno slyšel. Tanner nečekal a udělal ke mě ty zbývající kroky.

Znovu mi položil dlaň na tvář, druhou ruku mě jemně chytl vzadu za krkem aby si mě přitáhl víc k sobě. ,,Tohle jsem si přál od té doby co jsi mi zmizela. Teď už budeme spolu. Nic a nikdo nás nerozdělí. Slibuji ti to Jessi, na svoje vlastní jméno." Nahnul se ke mě a začal mě líbat. Na nic jsem nečekala a začala s ním spolupracovat.

,,Jsi se mnou. Nezdá se mi to. Že ne?" Zašeptal do polibků. ,,Jsem skutečná Tannie. Nezdá se ti to." Zašeptala jsem nazpět.

**********************************
Skutečně už právě teď v této knížce pomaličku dopisuju pár posledních kapitol, konkrétně už začínám asi 27. Kapitolu a uvidím. Možná jich bude nakonec jen 29. 😏❤️

Jak se říká:

V nejlepším se má přestat. ❤️

Tessie

Trest za milování ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat