Kapitola devátá

241 5 10
                                    

,,Jessi miláčku, slyšíš?" Zašeptal, své ruce mi položil na tvář a prsty mě hladil po jemné kůži. snažila jsem se dál neodpovídal mu, či si jeho slova brát víc k srdci. ,,Hodí se k tob-" Podruhé mě políbil. ,,Ty jsi jediná která mé srdíčko dělá šťastné. Žádnou jinou ženu nechci, chci jenom tebe, život s tebou a naší dcerou. Tak už sakra dej pryč ty ochranné hradby, stejně je zbořím a budu tvůj a ty budeš jen má." Při svých slovech se mi díval do očí. Ne nesmím. On se hodí k těm dívkám z mafie..

Zase meleš nesmysly. Sakra přestaň se bránit před tou láskou co ti Tanner chce dát. Tvé srdce ho miluje, Jessico přestaň být puťkou, která má strach. Začala jsem se třást. A až pak mi došlo že před Tannerem pláču. Zase se mi dostává do srdce a mozku. To nemůže.. Ne.. Dala jsem mu volnost. Může být s jakoukoliv ženou. Ale tebe to bude bolet. Co kdyby ti teď řekl že odejde a bude s jinou? Bolelo by tě srdce, byla by jsi jen nešťastná a trápila se kvůli tomu. Cítila jsem jak si mě Tanner přitáhl do objetí ve kterém mi vždy bylo krásně, cítila jsem se v bezpečí. A teď to nebyla výjimka.

,,Krásko neplakej. Prosím. Já chci vidět tu dívku která je šťastná a usmívá se. Ne princeznu které spadla korunka." Šeptal mi do ucha, jednu ruku mi položil na záda a hladil mě po nich. ,,Ne Tae to nejde. Běž pryč. Sakra odejdi odtud. Najdi si lepší. Prosím. Já tě o to tady a teď prosím!" V tu chvíli se mi zahleděl do očí. Zavrtěl hlavou a já se rozčílila ještě víc.

Trhala jsem sebou jako o závod, bojovala s ním a tou láskou kterou se mi snažil dát. ,,Jessico už přestaň! Nemůžeš bojovat věčně! Já vás obě s Julii miluji, chci žít s vámi, tak už sakra přestaň! Já tě neopustím ani kdyby jsi se začala přede mnou plazit a prosit a žádat mě o to. Ne. S tím já nesouhlasím! Já chci svoji milující Jessi zpět. Vím že tam pořád jsi. A budeš. Protože ke mě cítíš to stejné." Jeho obličej byl plný smutku a bolestí, ale taky lásky a odhodlání. ,,Proč jsi tak tvrdohlavá? Sakra Jessi. Já tě miluji." Svoje čelo si položil o to mé, ale oční kontakt se mnou ani na chvíli nepřerušil.

**********************************
Další kapitolu máme za námi a já se asi vrhnu na psaní, ať to konečně dopíšu dnes - max. zítra (31.8) ❤️‍🔥

Vydám ještě tak 2-3. Kapitoly. 😏🥰

Tessie

Trest za milování ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat