𝐉𝐞𝐬𝐬𝐢𝐜𝐚
,,Zatančíme si?" Tanner se usmíval a nemohla jsem nesouhlasit, když měl na tváři tento jeho dokonalý úsměv. Tváře mi zrudly, tak jsem jen kývla na souhlas a chytla ho za ruku. Pamatuju si, když se mnou tančil poprvé před všemi zraky našich spolužáků.
Když Tae zastavil, otočil se na mě, jednu ruku si položil na můj pas a druhou rukou držel tu mou a začal se mnou tančit. Já si položila hlavu na jeho rameno a nechala se vést. ,,Tolik tě miluju Jess. Naší trojčlennou rodinku miluju nejvíc na světě." Zašeptal mi do ucha a se usmívala jako nějaký blbec.
,,Já miluji tebe a naší dcerku." Zašeptala jsem mu do ucha. Když jsem se ohlédla na další lidi kolem, všichni se dívali jen na mě a Tannera. No že by mi to bylo dvakrát příjemné se říct nedá. Spíš mě to znepokojovalo. ,,Všichni lidi co jsou tady se na nás dívají." Zašeptala jsem Tannerovi tiše do ucha.
Podívala jsem se mu do očí a viděla, jak se na mě usmívá. ,,Nech je ať se dívají. Alespoň uvidí že další člen rodiny Bennett je zadaný." Ušklíbl se na mě a udělal se mnou otočku, když jsem se otočila čelem k němu, nahnul se a spojil naše rty.
Celým sálem se ozval zvuk údivu. Když jsem se na ty lidi podívala pak, něco si šeptali. Stále mi to nebylo příjemné. Tannieho úšklebek se o to víc zvětšil a zaklonil mě. Nečekal ani o malou chvíli déle, spojil znovu naše rty.
**********
,,Přinesu pití." Mrkl na mě, když jsme přestali tancovat. Znovu jsem cítila, jak mi rudnou tváře a snažila se to skrýt. ,,Hned přijdu růženko." Do své ruky si vzal tu mou a políbil její hřbet. Otočil se ke mě zády a odešel nám pro pití.
V tom jsem cítila, jak mě někdo objímá zezadu. Ten člověk mi zabránil v tom, abych se otočila na něj čelem. ,,Konečně ten buran Bennett šel pryč. Tak si užijeme spolu, co ty na to?" Tiše mi zašeptal se slizkým tónem nějaký muž. Začala jsem se cukat, aby mě hned pustil.
,,Uklidni se. Když můžeš být Bennettova děvka, tak i budeš teď moje ne? Stejně jsi ho omrzela a proto odešel pryč." Podle tónu jeho hlasu jsem poznala že se šklebí. Rukama pomalu sjížděl až k mému zadku.
Stále jsem sebou cukala a dál se snažila od něj odtáhnout, jenže měl velkou sílu. ,,Kočičko tak už přestaň. Ta vzájemná tou-" V tom se u ozval naštvaný hlas Tannera.
**********************************
No furt přemýšlím nad tím že několik lidí které za den potkávám mohli být mojí čtenáři. Well to je tak zvláštní pocit 🤣 jako stalo se mi to už s jednou holkou od nás ze školy 🤣 Řekla jsem jí svou přezdívku a ona hned: Ty vole já tě znám! Ty jsi ta co má ty úžasný knížky!!!! 🤣🤣🤣Jako nebudu lhát, připadala jsem si že je ze mě nějaká slavnější spisovatelka, ale nejsem 🤣 a to i získala podpis jelikož chtěla (i fotku hej 👀)
Fakt mě to potěšilo a překvapilo 🥺🤣❤️
Tessie
ČTEŠ
Trest za milování ☑
RomancePÁTÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Podíval jsem se na naší společnou fotku, která byla v bílém rámečku. Byl jsem na ní já s Jess, která se usmívala. ,,Najdu tě Jess a zjistím co se stalo. Ať se stalo cokoliv, tak ti pomůžu a budeme už pak spolu. A...