Valla hiç bu kadar okunacağını tahmin etmemiştim. İçim kıpır kıpır. Bu arada internet burada çok kısıtlı. Bölümde atamıyorum püüüüüüüh... Neyse aşklarım yazabildiğim kadar yazıyorum. Uzatacağım bayağı. Bölüm atamıyorum sonra ayıp oluyor ya.
Birde sizden ricam şu hikayeme de bir göz atar mısınız? Beğenirseniz wattys2022'e katılmayı düşünüyorummm.
.Neyse Voteler verildiyse geçelimmm efenimmmm
.
."Selamın aleyküm yengeeee." lan Tunç... Sen nereden çıktın olum.
"Aleyküm selam hacı emmi! " sesim biraz fazla mı yüksek çıkmıştı benim? Evet birazdan fazla yüksek çıkmıştı.
"Kızım bağırmasana sağır mı karşında?" dedi kollarını açarak. Bende kollarımı doladım.
"İnsan bir arar yavşak herif." dedim kafasına vurarak. Şerefsiz Tunç...
"Hat değişince numaranı bulamadım ki kızım. Gitmişim yanlışlıkla eski evin telefonunu aramışım. Anaannen açtı telefonu. Diyorum ben Tunç hani karşı komşunun oğlu. Beni dolandırıcı sandı kapattı. Bir daha ararsam polise ihbar eder falan diye aramadım." dedi ve kocaman bir kahkaha patlattım. Allah'ın angutu.
"Allah'ım yarabbim. Olum madem anaannem açıyor neden yanlış numara diyip kapatmıyorsun. Kadının zaten kafası gidik birde kafa mı tutuyorsun?" eh kadın haklı tabii dolandırıcı sanmakta.
"Kızım ne yapayım ya? Duyanda Semra teyze beni tanımıyor sanacak. O öyle dedikten sonra o kadar çok alındım ki ağlamaktan bir hal oldum ya."dedi. Dediğine öylesine güldüm ki Autry'nin kıskandığını bile hissettim.
"Autry, sen Tunç'u hangi sıçan dileğinden buldun ya?" dedim ona dönerek. O da yüzünde yapmacık bir gülümsemeyle bana döndü. Eh görende cenaze var sanacak yani. Ne bu surat?
"Benim bir tane arkadaşım var böyle işlerde çok iyi. E dedim sana da sürpriz olsun. Ne de olsa kendisi vesile oldu tanışmamıza." dedi. Yapmacık gülümsemesi gitmiş yüzüne tatlı bir gülümseme yayılmıştı Allah'ıma bin şükür.
Hafif eğilerek yanağına bir öpücük kondurdum. O da beni kollarının altına aldı.
"Ee nereye gidiyoruz? Karı kıza hasret kaldım götürsene bizi güzel bir mekana." Autry "Olur." anlamında başını salladı ve şoföre bir şeyler söyledi. O kadar şeyden sonra eğlenmek iyi olurdu ya.
"Çok güzel bara gidiyoruz abi var ya coşacağız. Sen kızlara asılırsın bende şu yandaki fıstığa." dedi heyecanlı sesiyle. Ben seni bi coştururum var ya...
"Şerefsiz orada başka kızlara bakarsan gözünü oyarım." oyardım benim için problem yok yani.
"Senden başka kıza bakarsan kör olayım zaten." dedi çapkın gülümsemesiyle. Kör olma, Allah belanı versin.
"Olursan benim güzelliğimden ol köpek." dedim. Aynen Menekşe çok romantiksin.
"Valla benim maximum romantiklik seviyem. Bu kız idol bunun kıymetini bil. Hele hele benim arkadaşımı bi terk edişi vardı ya... İdol ya." hemen atlama Tunç bi sus.
"Nasıl terk etti ki?" dedi bozulan sesiyle Autry. Hemen zaten kıskan. Ben bu kadar kıskanç değilim ayıp yani.
"Ya abi bak şimdi. Benim bi Murat diye arkadaşım vardı. Bu çocuğun köpeği vardı. İşte bunun bir işi çıkmıştı şehir dışında. Menekşe'den bakmasını istedi. İşte o da istemese de bakarım dedi. Kendisi köpeklere aşıktır ama köpek pitbull'du. Ben bile korkardım ama o çok masum ve birazda azgındı. Biraz değil fazla azgındı. Menekşe benimle konuşurken.... " dedi ve anıra anıra güldü. "Özür dilerim ama cinsel organını yalamaya başladı. Menekşe telefonu düşürdü köpeği uzaklaştırmaya çalıştı ama köpek bu sefer başka yerlerini yalamaya başladı. O da evi terk etti." gülmekten anlatabilsen keşke Allah'ın cezası. "Bir hafta sonra çocuk Menekşe'yi ailesiyle tanıştırmak istemiş. O da kıramamış kabul etmiş tabii. Ailesi bunun fazla sosyetedir. Yani soğuk ve kendilerini bir şey sanan zavallıların teki. Menekşe bunlara bir katlanamıyor. Devamını sen getir lan. Gül-gülmekten konuşamıyorum. " hay bi sus. Adam burada yapmacık yapmacık gülüyor sen eski sevgilimden bahsediyorsun.
"Bana bir bastılar var ya. Suyu annesinin üzerine döktüm. 'Sizin bu kibirinizden de, oğlunuzun sapık köpeğinden de bıktım. Lan yeter be! Ne bitmez aileymişsiniz siz. Köpeği bile sapık adamın köpeği! Gitti her yerimi yaladı. Yetmezmiş gibi 5 gün azgın köpeğe katlandım. Ağzının suyu aka aka yaladı lan yaladı! Şimdi de götü kalkmış bir aile! Hiçte ayıp falan olmuyor yani bakmayın öyle. Terbiyesiz olan sizsiniz. Kahkahanız bile gerçek değil! Hem köpeğinden hem ailenden hemde senin şu aptal sırnaşından dolayı seni terk ediyorum ulan!' dedim ve öyle bir hızla ayrıldım ki... Hala benden sülalecek nefret ediyorlar. İyi de oldu. Hiç kusura bakmasınlar. "diye devam ettirdim. Onca saçmalıktan sonra öpüp koklayacak halim yoktu. Evet, bir köpek için adamı terk etmiştim ne var yani?
''Nous sommes ici, monsieur. Quand dois-je venir te chercher? (geldik efendim. Sizi saat kaçta alayım?") şükürler olsun Yarabbimmmm. Autry bizi birazdan çiğ çiğ yiyecektir bu gidişle valla.
Duran arabadan Autry önden inip yine elimi nazikçe tutmuş, beni arabadan indirmişti. İşte evlenilecek adam be.
"Merci Monsieur. (Teşekkürler bayım.) diye mırıldandım. Kafasını 'rica ederim' anlamında salladı ve üçümüz birlikte mekana Giriş yaptık.
"je suis de retour bébéééé. (geri geldim bebeğimmmm.) "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşu | Yarı Texting
HumorSiz: Boğazında düğümlenen hıçkırık olayımmmm. Siz: Unutmaaaa beniiii. Karşı Komşu:? Siz:Unutamaaaa beniiiii. Siz: Ne çabuk unuttun beni zalımın oğlu. Karşı Komşu: Kimsiniz? Siz: Ülkeden kurtuldun hemen götün mü kalktı yavşak? Siz: Bir insan b...