Vote sınırını görmezden geliyorum ve yeni bölüm atıyorumm. Ay çok hayırlı bir yazarım ellerim ders aman dert görmesin ŞKEXŞÖDWÖŞEX.
.
.(Sadece yazarak stres atıyorum ve günün belirli bir zamanı bölüm yazmaya ayıracağım. Ay yalan söylüyorum galiba ama olsun çalışacağım işte. Bu arada özlediniz dimi lan beni... Bende sizi özledim. Ve şuan kitabı 30 kişi falan okuyor girdiğim triplere bak LĞSÖĞLSÖĞÖĞLÖSĞLÖS)
.
."Menekşe, hadi uyan yavrum kahvaltı hazır." dedi uzaklardan bir ses. Aney git başımdan uyuyacağım ben.
"Beş dakika daha... Hem daha sabahın körü yat uyu Aney ya." uzaklardan bir gülme sesi yükseldi... AM GONA ŞEGO ŞEGO PABLO. (ay içimden geldi eski akım falan AMA SÖXPÜSXMPÜXSÜP.)
"Kızım ben senin annen değilim ki. Eh bana kalsa uyu da işleriniz varmış." Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ananı avradını... Biz Neriman teyzedeydik dimi lan. Hangi ara geldik eve kardişim. En son hastanede değil miydik biz? Dakika bir gol bir yine rezil olduk Menekşe ya.
"Ay özür dilerim Neriman teyzem ya. Türkiye'ye gelince devreler yandı benim. Ne işimiz varmış ki bizim?" harbiden sabah sabah ne işimiz var hayırsız sevdiceğim.
"Pek açık konuşmadı ama galiba annenlerle Aurty tanışacakmış." aman be Neriman teyze ağzın hayır açsın. MENEKŞE HEMEN YALAN UYDUR BU KADIN ANANA GİDECEKMİŞSİN DİYOR?)
"Neriman teyzeeee benim anam gittiiiiii." dedim ağlamaklı ses tonuyla. "Babamla da aram çok kötüüüüü. Yatayım ben ya. Ne yani kadının mezarını mı açayım Aaaa? Sabahın kaçı yani ayıp değil mi? Rahatsız etmeyelim dimi." oyunculuk desen o da var.
"Menekşe annenin ya da aileden birinin ölmediğini biliyorum. Yalan söylemeye gerek yok. Bak annen ne güzel büyütmüş seni, bakmış... Ne olur anacığınla barışsan." bak bak... Hopppaaaaa.
"Ya Neriman teyze banane ya. O da o zaman üniversiteye gönderseydi beni. Ne güzel İstanbul'da üniversite kazanmıştım. Hemde en iyisinden. Durumumuzda vardı ama uzak diye göndermediler. Bende o üniversiteye gideceğim size ihtiyacım yok dedim eşyalarımı toplayıp, birikmiş paramı alıp çıktım zamanında. İnanmıyorlardı bana günahkarlar. Ama ne oldu? Bir kafede işe girdim. İş görür bir maaşım vardı ve geçindim tek başıma. 1 sene arkadaşımda kaldım sonra kalan 3 yıl yurtta kaldım. 4 senede eve gelmedim. Üniversite bitince elimde kapı gibi diplomayla gittim. İşte kadın gücüüüü. " Kadın şoka uğradı Menekşe bari yavaş yavaş anlatsaydın.
"Kızım anlıyorum, haklısın ama onlar senin ailen. Yani en azından bir şans daha ver." Onlar bana verdi mi be Neriman teyzeeee.
"İstemiyorum... Kendi başımın çaresine 8 sene baktım. Eh yalnız Türkiye'de de değil. Fransa'da bile baktım. Şu 8 sene içinde bir kere bile bu kız yaşıyor mu diye aramadılar. Hayırlı mı hayırsız mı belli olmayan kardeşim aradı bir tek. O da doğum günümdeydi." Menekşe bi git ya. Özlemedin o bacaksız veleti? Bari onu gör.
"Haklısın, hemde sonuna kadar ama olmaz böyle. En azından tanışın, ailenin buna hakkı var." haklı mı lan acaba? Haklı Menekşe haklı. Maalesef haklı. Ama sende onun iki katı haklısın. Çünkü sen bir avukatsınnn ehehehe. Bir avukat her zaman haklıdır.
"Tamam. Ama sırf senin için bak. Bi yarım saat sadece o kadar."
"He benim güzel kızım. Hadi git hazırlan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşu | Yarı Texting
HumorSiz: Boğazında düğümlenen hıçkırık olayımmmm. Siz: Unutmaaaa beniiii. Karşı Komşu:? Siz:Unutamaaaa beniiiii. Siz: Ne çabuk unuttun beni zalımın oğlu. Karşı Komşu: Kimsiniz? Siz: Ülkeden kurtuldun hemen götün mü kalktı yavşak? Siz: Bir insan b...