3.6

534 33 8
                                    

Selamınnn Aleykümmmmm. İnsan bir yorum yapar ya çok günahkarsınız cık cık cık. Neyse umarım bölümü seversiniz. 5k'ya adım adım gidiyoruz bu arada haydi hayırlısı LMĞDEPMÜEDPMÜDEMPÜ.

(Bölümü yarıda ve hızlıca detaya girmeden bitirip bir sonraki bölüm 1 hafta sonrasından başlayacağım. İleriki bölümlerde belki Menekşe'yi beyazlar içinde okuruz ha :'))

[Kefen değil ĞDMWPMPĞDWKPĞDWPMĞDWPĞWD]

.
.

Menekşe_sever: welcome to turkey babyyyy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Menekşe_sever: welcome to turkey babyyyy

1.503 liked

-
-

Yorumlar:

Dünyalıbirtunc: Çok günahkarsın ha insan bir haber verir. Ara beni neden oradasın sen ya...

Serpil.sever: Ablam diye demiyorum ama manken gibi karısın ha.

Autry._fabron: İşte gelecekteki karım, hatunum, sevgilim, çocuklarımın anası.

.
.

Fransa... Evim... İşim... Her şeyim...

"Evde olmak gibisi yok bee." dedim kendimi koltuğu atarken. Olanlardan sonra 4 gün kalıp gitmiştik. O süre zarfında da Autry minicik kalan borcunu ödeyip işten sıyrılmıştı.

"He yaa." dedi uzatarak. Acaba okullar ne zaman açılıyordu lan? Bu adam hep gez toz sıkılmıyor mu ya?

"Aurty okullar ne zaman açılıyor lan? Azıcık derse girde dinleyeyim seni olur mu?" dedim.

"Sanırım son bir hafta. Sonra bana "yallah işe" diyebilirsin. " dedi gülerek. Tabii diyeceğim halla halla.

"Yok ben daha farklı derim onu." dedim göz kırparak.

"Ne dersin mesela?" kaşlarını kaldırarak bana baktı.

"Siktir git lan işine pezevenk. Yeter bu kadar yattığın, derim. Sayın validem usulü." hala bana kaşlarını kaldırarak bakıyordu. Atıyım mı ensene bir şaplak?

"Ne o beğenemedin mi paşam?" beğensindi banane. Daha ne istiyorsa?

"Cık, beğenemedin." Bu sefer bende kaşlarımı kaldırdım. Uzaktan biri görse kavga ediyoruz sanardı.

"Aa benim yapacağım maksimum şey sana kahvaltı hazırlamak, iş için yemek hazırlamak, seni dediğim aynı şekilde yolcu etmek, etrafı toplayıp işe gitmek. Ya da işten önce köpeği eve bırakmak. Bu işten fazlasını bekleme gulümm." yanağından makas aldım ve kahve yapmak için ayağa kalktım. Şu kahveyi kim bulduysa cennetin en ama en güzel köşesini hakkediyordu.

"Nereye?" diye soru Autry. Kahve yapmaya ya. Gelsen anlayacaksın halla halla.

"Kahve yapmaya."

"Hım... Çiçeğim, haftaya senin için uygunsa sana bir sürprizim olacak."

"Lan yine mi? Tek taraflı hissediyorum bu ilişkide ben. Yok sürpriz falan. Ben yapacağım sürprizi. Sana ben evlilik teklifi edeceğim tamam mı?" ay hep hayalimdi... Ama o lezbiyen düğünüydü Menekşe.

"Bir dakika... Nereden anladın? Ya sana da sürpriz yapılmıyor ha. Etmiyorum teklif meklif. Ebediyen bekar kal." trip mi atıyordu o?

"Yo ben sana evlilik teklifi edeceğim yakuşuklu. Böyle beklenmedik bir anda. Belki tuvalet çıkışında." dedim anırarak.

"Romantizm düşmanı... Git kahve yap ya."

"Aaaa terbiyesiz. Etmiyorum teklif meklif ulan. Sen etsende kabul etmiyorum. Ebediyen bekar kal tamam mı?" dedim ve mutfağa gittim. Kapıdan baktığımda yanıma geldiğini gördüm.

"Sen ciddi misin... Yani... Eğer... Ciddi misin işte ya? Çıkar giderim ha." gözleri mi dolmuştu onun. Oy, kıyamam... Ne yaptıysam artık adama.

"Ne ciddisi be sevgilim. Bana yüzük alınmış, evlilik teklifi edilmişte ben kabul etmemişim? Kabul etmeyen maldır. Sende dahil!" dedim sitemle ve yanağına öpücük kondurdum. Kim kız kim erkek belli değil lan.

"Öyle olsun bakalım. Eh kahveleri yapta artık balkona geçelim. "

Karşı Komşu | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin