Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn. Seviliyorsunuzzzzz ♡
.
.[Menekşe'den]
4 gün olmuştu buralara geleli. Vay bee. Bu günleri de mi görecektik... Dubleks evim, Fransa'da güzel bir işim, güzel bir hayatım vardı. Maaşımda iyiydi. Sanırım Autry'e ne kadar kızsamda teşekkür etmem lazımdı. İyi biriydi ve farkında olmadan bana büyük bir iyilik yapmıştı. Elektronik aletlerimi takması bile büyük bir incelikti benim için. Günahını çok almıştım çocuğun valla.
Şimdiyse Sabahın 7'si işe gitmek için hazırlanıyordum. İlk soğuk bir duşa girdim. Oh ne de güzel gelmişti. Hızlıca odama geçip üzerimi giyindim. Saçlarımı salık bıraktım ve hafif bir makyaj yaptım. Tam çıkacaktım ki küçük ama iş görür aynamı gördüm. Fotoğraf çekinmessen kendine hakaret edersin Menekşe.
Aynanın önüne geçerek güzel bir poz verdim.
Tamam anladık en güzel sensin Menekşe. Show yapmayı keste maskeyi çıkar artık. İşe geç kalacaksın Aaa.
Hızla evden çıktım. İş yerim yakındı bu açıdan şanslıydım. En fazla 10 dakika mesafe vardı. Sabah yürüyüşü gibi bir şeydi benim için. Yakında savcılık sınavlarına da girecektim. E daha ne isteyebilirim ki?
☎
İşten çıkmış apartmana giriş yapmıştım. Buradaki ilk davamdı ve kolaylıkla kazanmıştım. Burada niye hafif suçlar işleniyordu ki... Türkiye'de bir sürü olay vardı. Karşılaşmadığım şey kalmamıştı. Tam bir kaos ortamı vardı. Burada adam gitmiş alkolden ölmüş ama yakınları eşine suç atmış, dava etmişti. Allah aşkına aklınız mı yok kadın niye alkolik kocasını öldürsün? Bu mu yani Türkiye'nin yanında neydi ki? Eve gelmiyormuş adam zaten. Sokağın köşesinde ölü bulunmuş. E otopsi sonucu da alkolden diye çıkmış. Valla kaybedeceklerini bile bile var ya... Allah'ım sabır ver.
Anahtarı kapıya soktum ve... Autry? Allah'ım ben bunu bir yerden hatırlıyorum ama. Yoksa beni Türkiye'ye geri mi götüreceksin ulan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşu | Yarı Texting
HumorSiz: Boğazında düğümlenen hıçkırık olayımmmm. Siz: Unutmaaaa beniiii. Karşı Komşu:? Siz:Unutamaaaa beniiiii. Siz: Ne çabuk unuttun beni zalımın oğlu. Karşı Komşu: Kimsiniz? Siz: Ülkeden kurtuldun hemen götün mü kalktı yavşak? Siz: Bir insan b...