3 günde 1k olduk :'). Sizleri çok seviyorummm. Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn
.
.[Autry'den]
Autry._fabron: Ben bu kızı kaptım götürüyorum Fransa'ya :)♡ 513 liked
-
-Yorumlar:
Güneşbutözgür: Allah'ım nasip et
Antoine.roux: Je donne deux mois maximum. (En fazla iki ay veriyorum.)
Cowen_caron: Mais c'était le mien :( (ama o benimdi)
.
.Büyüleyiciydi burası. Her bana ne kadar gıcık olsa da ona karşı hislerim olan kızla birlikteydim. Tabii sinir bozucu ve çocuksuydu yaptıkları ama bir yandan da tatlı geliyordu işte.
"Autry kaç saat kaldı eve gitmemize?" dedi uykulu sesiyle. Kolumdaki saate baktım. Yaklaşık yarım saate evde olurduk.
"Yarım saate oradayız." dedim gülümseyerek. Uykulu gözlerle bana bakıyordu. Sanırım uçakta hiç uyumamıştı.
"Evde eşyalarım yerleştirildi değil mi? Neyse yerleştirilmediyse problem yok ben evin ortasına da yatarım." dedi yine uykulu sesiyle. Komik gözüküyordu ama gülsem kızardı.
"Eh sorun yoksa bende kalırsın. O zamana kadarda birileri yerleştirir." dedim. Herhalde eşyaları geniş salonun ortasına koyup bırakmışlardır. Zengin olmadıkça hep öyle yapıyorlardı.
"Yerleştirmesinler ben kendim dizayn ederim. Beceriksizdir şimdi onlar ben yaparım. Ama galiba bugün senin evde kalsam bir şey olmaz. İki tane yatağın var dimi şerefsiz?" dedi. Şerefsiz demesine ofladım çünkü hiç sevmiyordum o kelimeyi.
"Oflama bana. Şerefsizsin işte." yooo değildim.
"Biz en iyisi sana otel tutalım 1 günlüğüne. Çekemem ben seni." dedim. Oysa çekerdim ama... Aman şimdilik benden uzak dursun da.
"Oha ciddi mi? Olur valla hiç hayır demem." dediğinde taksi şoförüne daha öncedende baktığım otelin adresini söyledim. Menekşe Fransızca konuştuğum için boş gözlerle bana bakıyordu.
"Fransızca biliyorsun değil mi?" diye sordum. Bilmesine imkan yoktu.
"Je sais mieux que toi ma chérie. (Senden daha iyi biliyorum canım.)" dedi göz kırparak. Bu kız sürprizlerle doluydu cidden.
"Je ne pense pas. (Hiç sanmıyorum/ben öyle düşünmüyorum.)" dedim. Oysa gayet güzel konuşuyordu.
"Tais-toi Autry. (Kapa çeneni Autry.) dedi imalı imalı. Sustum ve taksinin radyosundan çalan şarkıyı dinleyerek yol aldık.
☎
Bir saattir yoldaydık ve daha yeni otele gelmiştik. Şoföre beni beklemesini söyledim ve otele doğru yürüdük. Böyle olacağını bilerek 3 gün öncesinden rezervasyon yaptırmıştım. O yüzden hemen Menekşe'yi odasına aldılar ve bende onu bırakıp taksiye yürüdüm.
Bu sefer taksiye Menekşe'nin evine sürmesini söyledim. En azından elektronik eşyalarını yerleştirirdim. Onları kurması zor oluyordu.
Gerçi Menekşe sürprizlerle doluydu. Her şeyi yapabilirdi sanki.Yine bi yarım saat süren yolculuktan sonra evine gelmiştim. Açıkçası sandığımdan daha büyüktü. Dubleksti ve odaları gayet genişti. Menekşe kesin bu eve bir evcil hayvan alırdı.
Eşyalara göz attım. Hepsi zamanında özenle seçilmişti sanki. Koltuk küllü gri, kadife dokusu olan bir L koltuktu. Yanında da tekli koltuğu vardı. Elektronik eşyaları beyazdı ve kaliteliydi. Kısaca çok güzel bir zevke sahipti. Evinde hiç bu kadar çok incelememiştim.
Elektronik eşyaları alıp yerleştirdim ve çıktım evden. Menekşe burada çok mutlu olacaktı. Güzel bir eve sahipti ve muhtemelen yakında bir evcil hayvanı da olurdu. Mutluluklar dilerim Menekşe. Yeni hayatında güzel günler geçir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşu | Yarı Texting
HumorSiz: Boğazında düğümlenen hıçkırık olayımmmm. Siz: Unutmaaaa beniiii. Karşı Komşu:? Siz:Unutamaaaa beniiiii. Siz: Ne çabuk unuttun beni zalımın oğlu. Karşı Komşu: Kimsiniz? Siz: Ülkeden kurtuldun hemen götün mü kalktı yavşak? Siz: Bir insan b...