Ay vote sınırı mı yapsam? Çok az vote atılıyor. Okunma sayısı da düştü. Emek veriyorum ve vote vermiyorsunuz bile hıh.
Vote 10, yorum 20 olunca o zaman yeni bölüm atacağım. Öpüldünüz muaaaaaaahhh.
.
.Kısa süren bir yolculuktan sonra Autry'nin evine gelmiştik. O kadar güzel bir evi vardı ki... Duvarlar koyu tonlarında bir griyle renklendirilmiş, koltuğu benimki gibi kadife kumaşlı, gri tonlarında duvarla uyumluydu ve led ışıklarla süslenerek çok güzel bir hava katmıştı.
İki katlıydı yani dubleksti. Bir tane de kedisi vardı. Adını nuage yani Bulut koymuştu. Kedi bile griydi ama Bulut derken sanırım kara bulutlardan bahsediyordu.
Odaları henüz gezememiştim. Geniş balkonu öyle mükemmeldi ki çıkmak bile istemiyordum. Balkonunu siyah camlarla kapatmış, mini bir kitaplık, küçük bir koltuk koymuş ve yine led ışıklarla süslemişti. Mini bir televizyonu vardı ve dekorasyon olarak mini mini tablolar vardı. Karşısı ise güzel bir şehir manzarasına bakıyordu. Fazla mı güzeldi? Menekşe yeni evine merhaba de canım.
Biraz suyuna mı gitsem buraya taşınmak için. Burası benim odam olsaydı mesela... Bugün burada beni yalnız bıraksaydı... Aklıma gelen fikirle hızla kollarının arasından çıktım.
"Autry... Ben senin yazışmayı özledim. Yürü git salona mesajlaşacağız." aval aval yüzüme bakmaya başladı. Ya hadi git bende kıvrılayım, manzarayı seyredeyim işte.
"Sevgilim yan yanayız ne mesajlaşması?" kız hadi gittt.
"Ben seninle ilk günlerimizi özledim ama." dedim dudak bükerek. Hadi Menekşe sana güveniyorum aslanım.
"İyi bakalım." dedi ve balkondan uzaklaştı. Sevgilim diye demiyorum ama biraz salak mı ne?
Gider gitmez televizyonu biraz yana aldım ve uzandım. Hemen ardından mesaj geldi. Doğru lan mesajlaşacaktık.
Cher Monsieur: Menekşe ile mi görüşüyorum?
Yok götümle görüşüyorsun. Menekşe sakin aslanım. Sevgilin o senin adamı gömdün resmen ya.
Cher Monsieur: Güzelim bazen seni anlayamıyorum ya.
Siz:
Siz: Ne demek beni anlamıyorsun ya...Siz:
Cher Monsieur: Eee ne konuşalım?Siz: Sadece sus ve göndereceğim playistin hepsini dinlemeden gelme.
*Bir link gönderildi.*
Eh iki saatte ben uyur kalkardım bile. Kendimi çok seviyorum. Canım kendimm. Allah var çok zeki kızsın Menekşe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşu | Yarı Texting
HumorSiz: Boğazında düğümlenen hıçkırık olayımmmm. Siz: Unutmaaaa beniiii. Karşı Komşu:? Siz:Unutamaaaa beniiiii. Siz: Ne çabuk unuttun beni zalımın oğlu. Karşı Komşu: Kimsiniz? Siz: Ülkeden kurtuldun hemen götün mü kalktı yavşak? Siz: Bir insan b...