1.8

1.5K 83 14
                                    

Voteler verildiyse buyurun geçin. Beleşe iş yapmıyorum maalesef azıcıkta yorum lütfennn DÖXŞÜŞÜÖXÜÖŞEXÖİŞEXÖŞİXS

.
.

"Hoşgeldiniz Sayın Avukat Hanım. İlk davanızı kazanmanız şerefinee." dedi. Ağzım açık ona bakıyordum. Elinde yavru, tatlı bir golden köpek, yandaki masa da iki kadeh ve güzel bir yemek...

"Autry... Bu... Çok güzel. Her şey için çok teşekkür ederim." dedim buruk bir tebessümle. Dilim tutulmuştu diyecek bir şey bile bulamamıştım. Gözlerim mi dolmuştu benim? Hayır Menekşe ağlama.

"Hayatını yeterince mahfettim. Umarım bunu kabul edersin." diye mırıldandı. Nasıl kabul etmem? Hayatımı güzelleştirmişti ve üstüne bunları yapıyordu.

"Autry sen benim hayatımı mahfetmedin. Tamam bir sürü değişiklik yapmış olabilirim ama hayatım güzelleşti. Yeni işim, yeni evim ve şimdi yeni bir arkadaşım oldu. Hayatımı  güzelleştirdin be adam." kucağındaki miniği umursamadan boynuna atladım. Sanırım ondan hoşlanmaya başlamıştım. Menekşe boğma adamı çek kollarını artık.

Gözlerimin içine baka baka devam etti.

"Güzel bir yemeğe ne dersiniz madam?" gülümseyerek cevap verdim.

"Mennuniyetle Monsieur." elimi nazikçe tutarak masaya oturttu. Gelde aşık olma.

"Ben şimdi sana nasıl aşık olmayayım ya?" diye mırıldandım. Hafif bir tebessümle cevap verdi.

"Etkilendin tabii yakışıklılığımdan." taklidimi yapıyordu. Gülerek cevap verdim.

"E buldum tabii kaçırır mıyım? Gördüğüm kadarıyla romantikte." lan biz şimdi çıkıyor muyduk?

"Biz şimdi... Çıkıyor muyuz?"dedi. Çık zihnimden be adam. Tüylerim ürperdi.

"Hıhı." dedim masumca. Ben şimdi nasıl hayır diyeyim. Ne yalan söyleyeyim son 12 yılda hiç bu kadar mutlu olmamıştım. Ailem hep kavgalıydı, hiç anlaşamazlardı. Bir gün babam anneme tokat atınca evden kaçmış, bir daha dönmemiştim. İş bulana kadar arkadaşımdaydım. Ve onlar beni hiç merak etmemişlerdir bile. Sonra kimsenin bana verdiği değeri sevmedim, vermediler de. Ama bu... Çok güzeldi...

"Autry... Son 12 yılda hiç bu kadar mutlu olmamıştım. Çok teşekkür ederim..." ağlama kız anan kızacak.

"Ben teşekkür ederim. Hiç düzgün bir hayatım olmadı, kimseyi sevmedim de. Şimdi ise birine karşı hislerim var." dedi ve nazikçe sildi göz yaşlarımı. Birileri bana değer veriyordu artık. Vermese zaten buraya gelmemi de istemezdi. Gönlüme hoşgeldin Monsieur.

Karşı Komşu | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin