Şimdi buraya bir not düşmem lazım, bu bölümde tetikleyici şeyler vardır. Detaylıca inilmiştir eğer rahatsız olacağınızı düşünüyorsanız okumanızı tavsiye etmem. (Kendine zarar verme, yeme bozukluğu, intihar düşünceleri/intihar, hakaret ve kötü sözler, tecavüz girişimi/taciz, içermektedir)
Birde geçen ki bölüme cidden cok az oy geldi lütfen bu hikayemi beğendiyseniz arkadaşlarınızla paylaşın belki ilgilerini ceker!!//Zaman çizelgesi, ray reşit ve emma bulunduktan bir süre sonra yaklaşık iki yıl civarında, geçenki bölümden yaklaşık 1 yıl sonra gibi?\\
Ray her zamanki gibi çalıştığı alkollü mekana adımını attı ve vardiyasını değiştireceği arkadaşına el salladı.
Ayaküstü bir muhabbet ettikten sonra önlüğünü takarak barmen tezgahına geçti. Saat 20.00'di ve asıl yoğun oldukları zaman şimdi başlıyordu, yorulacaktı çünkü bugün sadece iki tane çırak vardı, normalde bir tane daha usta ve çırak olması gerekiyordu. Lakin baba-kız ufak çaplı bir trafik kazası geçirmişlerdi, kızın bacağı kırılmıştı lakin babası küçük sıyrıklarla ve elini burkmasıyla sıyrılmıştı bu kazadan.
Hemen yerine geçip siparişleri almaya başladı, gecenin ilk içkisi olarak kolay bol buzlu bir viski verdi karşısındaki adama.
Ray etrafa bakındığında çok fazla insan olduğunu fark etti, Normalde burası asla bu kadar kalabalık olmazdı, lakin bu gece cumartesi'di bu yüzden çok kalabalıktı muhtemelen.
3 saatte sadece sigara molası yapmıştım, bu yüzden pek keyifli değildim. Yardımcı molaya çıkabileceğimi söyledi ve arka dolapta geçen geceden kalan bir kaç tane volim olduğunu söyledi eğer içmek istersem diye.
Dolabı açtığımda gözlerim büyüdü volim en sevdiğim aroma olan limonluydu, hemen volimi kapıp yangın merdivenlerine doğru adımlarımı ayarladım.
Sonunda vardığımda merdivenlerden biraz çıkıp ardından oturdum, cebimden sigara paketimi çıkartıp sol elimin parmaklarıyla dudaklarıma yerleştirip yaktım.
Sigarayı içime çektiğimde cidden yorulduğumu fark ettim, bunun üzerine volimin kapağını açıp bir yudum aldım.
Tadı limonlu gazoz ve votka karışımı gibiydi, biradan çok daha ağır gibiydi.
Önceden limonlu bira içmiştim ama ilk defa volim içiyorum. Çünkü bizim barda genelde hep vişneli veya portakallı oluyordu, ve nedensizce onların hiçbirinden hoşnut duymuyordum normalde sevdiğim meyveler olmalarına rağmen.
Sigarasını yavaşça içerken elindeki volimi hızlı hızlı yudumluyordu, bu gece en azından biraz da olsun kafasının iyi olmasını istiyordu.
Sigara sönünce elindeki şişenin sonunu içti ve yeni bir sigara daha yaktı. Hızlı hızlı içtikten sonra ayağa kalkıp arkada barmenler için olan odaya gitti ve kanepeye uzandı. 15 dakika ardından kalkıp biraz su içtikten sonra daha da kendisine geldiğini hissetti.
Ön tarafa geçip işini yapmaya koyuldu, gelen müşterilerden bir çoğu kendisine iltifat ediyor ve onunla flörtleşmeye çalışıyordu. Genelde bunlar kadın olsa da bu gecedeki bir adam onu çok rahatsız etmişti.
Adamın sarhoş olduğunu düşünerek, kendisini sürekli alttan almıştı ve şu anda bir sandalyede sızmış uyuyordu herhalde.
Içeriye gelen kişiyle ray'ın gözleri parladı, bir 3 saat daha çalıştıktan sonra mesaisini devredeceği arkadaşı sonunda gelmişti.
Kol saatine baktığında saatin gece 3.03 geçtiğini görmüştü, bunun üzerine gülümseyerek önlüğünü çıkartmaya başladı. Arka odaya gittiğinde patrona seslenerek dolapta olan volimleri içip içemeyeceğini sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİBRİT, BENZİN, BİRAZ DA ACI
Randomİkilinin birbirine olan ilişkinin arkadaşlıktan ziyade olduğunu anlaması ile başlayan kendini bulma keşfine çıkan iki oğlan, ne kadar kaçsalar da eninde sonunda bazı duyguları kabullenmek zorunda kalırlar. TW⚠️ Bu hikaye insan dünyasına geldikleri z...