Açıklama (Marié Hakkında)

15 1 3
                                    

Burayı okumanız olayları kavramanız için önemlidirr.

Marié tamamiyle benim yazdığım bir karakter eğer mangayı uzun bir süre önce okuduysanız aklınız karışabilir.

Normalde marié karakteri bu kitap için yazdığım bir karakter değildi, ayrı kitabını çıkarmayı düşündüğüm ve olaylarının çok derin olduğu bir karakter.

Ama bunu yapmayı düşünmüyorum ileride gerçek bir yazar olabildiğimde marié aynı isimiyle farklı bir hikayenin ana karakteri olacak.

Olayın bu manga ile alakası olmayacak ama o hikayeyi kafamda biraz belirledim.

Yine de marié'yi burada yazmasam içimde kalırdı eğer sizi sıktıysa üzgünüm.

Ve marié'nin anlattığı o bar sahnesi tamamiyle bir rüyama dayanıyor.

Garip gelebilir ama bi gece acaba ray'ın bir ablası olsa nasıl olurdu diye biraz düşünmüştüm, çok detaylı düşünmeden uyuduğumda böyle bir rüya gördüm.

Sanki, marié benim kalemimden çıkmamış gibi hissediyorum.

Sanki bir şeytan gibi kulağıma fısıldadı, diğerlerine ibret olsun
ve ölümsüz olarak kalmak
için onu yazmamı istedi.

İşte bu yüzden bugün burada onu yazıyorum, onun için.

Onu yazmaktan aşırı zevk alıyorum, bu yüzden isterseniz marié hakkında özel bölüm atabilirim.

Marié, İsabélla'nın ona verdiği isim.

Ama marié küçükken ondan koparıldığında, ismini hatırlamayacak kadar küçük.

LAM'da arkadaşları ona koyu zümrüt yeşili gözlerini isim olarak veriyorlar.
"Emeralda"

Marié hakkında sorularınız varsa yorumlarda cevaplayabilirimm.

Aklıma gelenler bu kadar sonraki bölümde görüşmek üzeree!!

KİBRİT, BENZİN, BİRAZ DA ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin