Araştırı merkezleri

44 5 27
                                    

-Geçmiş bölümlerden-

*Gözlemci bakış açısı*

Ray norman ve Gilda heyecan içinde arabaya binip heyecan içinde arabadan inmişlerdi ve heyecanlarından dolayı kapıyı çok sert kapattıklarını bile fark etmemişlerdi.

Hızlı adımlarla uzun ve geniş olan binanın kapısına doğru yöneldiler, içerideki güvenlik onları görünce hafifen eğilip selamladı ve güvenlik kontrolünden geçmeden hemen kenardan elini işaret etti.

Hızlı adımlarla asansöre yaklaştılar ve 22 sayısını tuşladı norman, beklemeye başladılar ve bu sessizlik onlar için çok sinir bozucuydu.

Gilda norman ile ray'ın arasında bir şeyler olduğunu fark ederek, gergin ortamı yumuşatma edasıyla konuşmaya başladı.

"Tam olarak nerede bulduklarını söylediler mi?"

Gelen bu ses ile beyaz saçlı oğlan daldığı için bir anda sıçradı ve kıza doğru döndü. 'Ne' dermişçesine olan bakışlarını kıza yöneltti, kız cümlesini tekrarladı ve çocuk hızlı kelimelerle cevap vermeye çalıştı.

"Söylemediler geldiğinizde her şeyi detayı detayına konuşuruz dedi bay Einstein"

Gilda asansörün içerisine ufak bir kıkırdama yaydı,
"insanların isimlerini düzgün öğrenmen gereken konular var"

"Umrumda mı, hayır başka soru?"

Norman, sürekli terimlerle ve dahice konuşuyormuş gibi davranan "eistenei'ye" bu lakapı bulmuştu ve ismi ile fazlasıyla uyumluydu.
[İsimin okunuşu 'ayştiniy' gibi bir isim]

Bu kıkırdamalı konuşmanın ardından gelecekleri kata vardılar ve asansörün bunu belirten zili çaldı.

Kapı açılınca hepsi sırayla indi ve hızlıca yürümeye başladılar.

Kapının üzerinde 222 yazıyordu bugün çok fazla 2 rakamını görmüşlerdi ve tesadüf mıydı sadece gerçekler miydi bilinmezdi.

Kapıyı tıklayan üçlü gel komutunu duyunca hızlı bir biçimde içeriye girdi.

Bir toplantı odası gibi dizayn edilmiş bu odada uzun ince bir masa, 12 adet sandalye bulunmaktaydı.

Norman ile ray yan yana gilda yanlarındaki masanın köşe kısmına evin reisi gibi oturdu ve boğazını temizledi.

"Bize verilen habere göre emmayı bir sahil kenarında bulmuşsunuz doğru mudur efendim?" Norman söze başladı.

"Evet doğrudur efendim, lakin hiçbir şekilde bilinci bulunmamakla birlikte kimlik teshişi de yapamadık. Zaten sizi bu yüzden buraya kadar zahmet ettirdik kusura bakmayınız, eğer buyurursanız bir hastamıza bakalım aynı kişi mi o belirlensin ilk önce."

Gilda ve ray birbirlerine bakarak kafalarını salladılar sonrasında normana dönüp onaylar bir hareket yaptılar.

"Tamam o zaman eğer öyle buyur ediyorsanız sizi kırmak hiç münasip olmaz."

*"Yaşlı sayılabilecek ama genç duran bu adamı kapıdan çıkıp koridorda ilerlerken takip ettik. Arkamızdan salonda daha önce konuşmadığımız 4 tane daha adam geldi, büyük ihtimalle merkezin küçük bürolarının temsilcileriydiler. Çünkü onlar hakkında duyduklarım tavırları ve görünüşleri ile örtüşüyordu."*

diye düşünürken takip ettiği adamın bir odanın kapısında durduğunu görmesiyle durdu ve onun kapıyı açmasını bekledi.

Kapı yavaşça açıldı, içerisinde geniş bir yatakta gözleri kapalı sadece göğüsü aşağı inip yükselen bir kız görüldü.

KİBRİT, BENZİN, BİRAZ DA ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin