Oturdukları masa akşam üzeri Denizin çok hoş göründüğü bir masaydı, hemen yerlerine geçtiklerinde garson 4 tane menü uzattı.
Hep birlikte menülere göz gezdirdiler, Gilda çok fazla aç olmadığını söyleyerek sadece Sezar salata almaya kalkışsa da Emma kadeh kaldıracakları için ikisine soya soslu, ekşi-tatlı uskumru sipariş etti.
Norman Remoulade soslu, defne yaprağı marinesi olan bir levrek aldı ve yanına kızarmış pirinç pilavı da rica etti.
Ray kırmızı marine soslu alabalık'la beraber herkes kırmızı şarap'da sipariş ederek beklemeye başladılar.
Emma sigara paketinden uzanarak normana da bir tane uzattı, Emma ile norman yan yana karşılarında ise Ray ile Gilda yan yana oturuyordu.
Onlara bir ters bakış attıktan sonra kendi aralarında konuşmaya başladılar, Emma bu bakışı anlam veremese de norman sigara içtikleri için olduğunu düşündü.
İş ve günleri hakkında konuşarak sigaralarını bitirdiler, 20 dakikalık bir muhabbetin de ardından yiyecekleri geldi.
Gelen garson geç gelen yiyecekler için özür diledi, norman bunda bir sıkıntı olmadığını söyleyerek teşekkür etti.
[Herkes norman gibi olsun kimse garsonlara kötü davranmasın lütfen]
Siparişlerini yerken Emma Gildanın ne kadar rahatsız olduğunu fark etti onu rahatlatmak amacıyla beline elini koydu ve kulağına bir sorun olmadığını hepsini yemek zorunda olmadığını fısıldadı.
Gilda bu sözlere karşı içine su serpildiğini hissetti, balığını birazcık daha yedikten sonra doyduğunu hissederek kenara bıraktı, Emma onun kalan balığını da yedi ve gülümseyerek onun yanağından öptü.
Ray onların hareketlerine gülümserken ne kadar da hoş durduğunun farkında değildi, en azından norman onun hakkında bunu düşünüyordu.
Yavaşça yanığına yaklaşıp hafif bir buse kondurduktan sonra ray onu fark edip hızlıca yanına döndü ve bu hareketine karşılık normal hafif bir kıkırmayla karşılık verdi.
Yemeklerini yediler ve sonrasında hep birlikte sohbet ettiler gülüştüler şakalaştılar o kadar çok güldüler ki karınları bile ağrıdı.
Garson gelip tabakları kaldırdıktan sonra tatlı söylediler, tatlıları yerken hep birlikte kadeh kaldırmaya karar verdiler.
"Daha önce hiç kadeh kaldırmadım
Bence hiç gerek yok öyle şeylere"(ray)"Ya hadi ama ya kaç defa daha böyle yerlere geleceğiz hazır gelmişken
Eğlenceli bir anı olsun!"(emma)"Pff tamam hadi kaldıralım bu kadar istiyorsan"(ray)
Norman ayağa kalkarak herkesin bardağını tazeler ve konuşmaya başlar.
"Bu kadehi hepimizin sevincine ve sağlığına kaldırıyorum Umarım hep böyle güzel onlar biriktirebileceğimiz bir dostluğumuz ve imkanımız olur."
Diyerek herkes ayağa kalkarak kadehlerini ortada birleştirerek tokuştururlar,
Hep bir ağızdan
"ŞEREFEE!!"
"Umarım önümüzde daha çok seneler olur ve birlikte daha çok güzel anılar biriktirebiliriz"(Emma)
Norman başını sallayarak onayladı, bu sırada ray'a bir bakış atmayı ihmal etmedi.
Herkes yerine oturmadan önce Emma ile norman bakışarak göz kırparlar.
Müzisyenler çok hoş bir aşk müziği çalmaya başlarlar,
[liebestraum]
Emma dizlerinin önüne çökerek cebinden bir kutu çıkartır ve Gildaya doğru uzatır.
Gilda ve ray ani gelişen her şeyle bir şoka girerken emma konuşmaya başlar.
"Bu yolda benimle yürüyebileceğine ve hep yanımda olabileceğine karşı güvenim sonsuz, biliyorum şu an evlilik için daha çok erken lakin yine de seninle ömrümü harcamak istiyorum.
Benimle evlenir misin, sevdiğim?"Gildan'ın en son gözlerinden yaş geliyordu ki elini ağzına götürdüğü anda tam yere yığılacaktı, Emma ani bir hareketle onu kavrayıverdi.
Ray bu durumla alakalı ne kadar şaşkın olsa da bir anda bastı kahkahayı ve gülmeye başladı.
Gildan'ın gerçekten evlenme teklifi aldığı sırada bayılmasını beklemiyordu, ne kadar bu teklifi beklemiyor olsa da bu daha büyük bir skandaldı.
Norman gelen kahkaha sesi ile başını döndü ve kahkahalar içinde gülen bir rayı gördü. Bu durum onun da komiğine gitmeye başladı ve bir anda o da gülmeye başladı.
Norman ne kadar kolay sakinleşse de Ray gülmekten gerçekten katılmıştı, o kadar çok gülmüştü ki gülüşünü durduramıyor hale gelmişti.
Daha sonra bu durum daha da komik geldiği için daha da gülmeye başladı en sonunda o kadar çok güldüğü için çenesi ağrıyordu.
Gilda uyandığı ilk an Gülen bir ray'ın sesini duymayı tabii ki de beklemiyordu, güldüğü için ne kadar ona kızsa da bu duruma birazcık kendisi de gülmeyi ihmal etmemişti.
En sonunda Ray gülmeyi bitirdiğinde sinirli ve tripli bir Emma görmeyi hiç kimse beklemiyordu.
"Şurada bir evlenme teklifi, nişan teklifi ediyoruz onda da maskara oluyoruz amına koyayım yeter ya! "
Diyerek yakarınca üçlü de daha da fazla gülmeye başladı.
Gerçekten çok fazla güldükleri bir gün olmuştu, Emma Gilda için bir nişan kolyesi almıştı çok zarif ve narin duran bu kolye gilda'ya çok yakışmıştı.
Gildan'ın okulunu bitirmesine 2 yıldan az bir müddet vardı, lakin ikisi de bu süreyi göz ardı ederek birlikte geçirecekleri vakitleri düşünüyorlardı.
Bugün her ne kadar emma tripli olsa da o da çok eğlenmişti ve çok gülmüştü, her ne kadar sevdiği bayıldıktan sonra onlar güldükleri için kızsa da bu durum onu çok korkutmasına rağmen çok güldürmüştü.
Kısaca çok komik ve garip bir gün olmuştu, sonrasında o muhteşem şarkı ile ettikleri danslar ve birbirlerine olan komik davranışlar en azından emma'nın günün kötü kısmını unutmasına yardımcı olmuştu.
Bu dörtlü kesinlikle bugüne akıllarına kazıyacak ve her hatırladıklarında kahkahalara boğulacaklardı, çünkü tam anlamıyla çok ikonik bir gündü.
Ee~ azından bolca fotoğraf çekilmeyi unutmamışlardı, tabii ki de bolca sarhoş olmayı da.
Ardından malum bir kaç iş de olmuştu tabi
Ehheem- eheem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİBRİT, BENZİN, BİRAZ DA ACI
Randomİkilinin birbirine olan ilişkinin arkadaşlıktan ziyade olduğunu anlaması ile başlayan kendini bulma keşfine çıkan iki oğlan, ne kadar kaçsalar da eninde sonunda bazı duyguları kabullenmek zorunda kalırlar. TW⚠️ Bu hikaye insan dünyasına geldikleri z...