İnsan dünyası en son***
Ray sabah uyandığında yanında kimsecikler yoktu bu onu fazlasıyla endişelendirmişti.
Lakin yataktan kalkıp tuvalete gittiğinde beyaz saçlı çocuğun üzerinde bornoz ve havlu ile dişlerini fırçaladığını gördü.
Onu gördüğünde ise köpüklü ağzıne rağmen hızlıca gülümsedi çocuk ise buna kıkırarak boşuna korktuğunu fark etti.
Sonrasında o tuvaleten çıkınca ray da tuvaletteki işlerini halletti sonrasında birlikte mutfağa indiler, kahvaltı hazırlayan çifti gördüler buna gülümseyerek onlara yardım ettiler ve hep birlikte kahvaltı ettiler.
Sonrasında saat 9.00'a doğru geldiğinde norman işe gitmek için hazırlanmıştı.
Evden giderken rayı öpmeyi unutmadı sonrasında şirkete giderek işinin başına geçti daha doğrusu sürekli oradan buraya koşturdu demek daha mantıklı olur.
Gün nasıl geçmişti beyaz saçlı çocuk bunu hiç anlamamıştı, siyah saçlı olan ise yaşadığı olaydan sonra ne işe gidiyordu ne de okula.
Emma birkaç gün dinlenmesinin ona fayda sağlayacağını söylemişti, onunla birlikte evde vakit geçirebilmek için o da bugün işe gitmemişti.
Birlikte sabahtan akşama kadar takılmışlardı ve film izlemişlerdi.
Norman öğle yemeğini yerken aklına sevdiği gelince hızlıca yemeğini yedi ve onu aradı, ikisi günlük şeyler hakkında konuşarak akşam yemeğini dışarıda yemek için hep birlikte arkadaşlarıyla sözleştiler.
Bu sefer ise norman için gün daha uzun sürmüştü, sürekli saatine bakmasına rağmen zaman hiç geçmiyormuş gibi geliyordu.
Gilda olanları emmadan duymuştu, çok kötü hissetmesine rağmen evde oturursa aklına bu olayın takılacağını ve hiç bir şey olmamış gibi yapamayacağını bildiği için işe gitti.
Yinede bunu ray'a defalarca sordu, 'eğer kendini kötü hissediyorsan kalabilirim'
Diyerek ama ray dalga geçerek
'sende işe gitmezsen bize kim bakacak aç mı kalalım istiyorsun'Dediğinde ikili bir süre gülüştüler, gilda kahvaltıdan sonra kahve falan içti bir saat takıldıktan sonrasında gitti ve norman'dan önce eve geldi
Akşam en sonunda gelip çattığında Ray en şık kıyafetlerini giydi,
Emma ve gilda ise şık bir şekilde hazırlandılar
Ray'ın kombini°
Norman'ın kombini^
Emmanın kombini°
[Altında siyah kalın topuklular var, içerisinde siyah boğazlı bir kazak ve hafif bol ve düz pantolon]
Gildanın giydikleri°
[Hava soğuk olduğu için içerisinde beyaz külotlu çorap ve üzerinde kahverengi beyaz bir kaban var.
Botları, deri ve kahverengi kalın topuklu botlar]herkes hazırlanırken kavga gürültü eğlence hepsi birbirine karışmış bir biçimdeydi, komik ve eğlenceli olan birçok konuşma geçmişti.
Gilda Ray'a makyaj yapamadığı için 2 saat ağladı ve emma onu sakinleştirmeye çalıştı.
Sonuç olarak sakinleştiremedi ve Ray sadece hafif pembe dudak parlatıcısı ve birazcık rimel sürmesine izin verdikten sonra anlaşabildiler.
Gilda ise beyaz gölgeler yaparak kahverengi ruj sürdü, gözlerine beyaz eyeliner ve beyaz rimel sürdükten sonra birazcık da allık sürdü ve makyajını tamamladı.
Emma'ya koyu kırmızı bir ruj sürdü ve küçük bir siyah eyeliner çekti, ona da koyu tonla bir allık sürdü ve mutlu mesut bir şekilde yola koyulabildiler.
Norman işi 6.00'da bittikten sonra kendi evine geçti ve hazırlandı bir kahve ve sigara içtikten sonra sonra dokunuşları da yaptı.
Evden çıktı, düz siyah arabasına bindi sevdiğini ve kızları almak için yola koyuldu.
Toz mavi evin önüne gelince arabasını durdurdu ve kornaya bastı, o sırada kızlar korna sesini duydukları gibi ayakkabılarını giyerek dışarıya çıktılar.
Arabaya bindiklerinde ufak bir sohbet ettikten sonra bu sohbet eşliğinde restorana doğru ilerlemeye başladılar.
Restoran çok sessiz sakin bir mekandı, girdiklerinde kendilerini bir garson ve hafif rahatsız edici olmayan bir klasik müzik karşıladı.
Deniz manzaralı olan restoranta 2 kata çıktılar ve cam kenarında sigara içilebilen bir yere oturdular.
Tata tataaa!!!
İki bölüm birden keyfini çıkarınn!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİBRİT, BENZİN, BİRAZ DA ACI
Randomİkilinin birbirine olan ilişkinin arkadaşlıktan ziyade olduğunu anlaması ile başlayan kendini bulma keşfine çıkan iki oğlan, ne kadar kaçsalar da eninde sonunda bazı duyguları kabullenmek zorunda kalırlar. TW⚠️ Bu hikaye insan dünyasına geldikleri z...