Günlerden 14 Ocak saat 21.30'dan beridir ray ortalıklarda yok, saat 22.34 civarlarında.
Bu durum norman'ı ne kadar korkutsa da onu biraz yanlız bırakmasının iyi olacağını düşündü, nerede olduğunu az çok tahmin edebiliyordu bu yüzden içi rahattı.
Norman ile ray evleneli 8 yıl bitiyordu, 9'a girilecekti martın 9'unda çok uzun yıllardır birlikte olmalarıyla birlikte alışkanlıklarını ezberlemişlerdi.
Ray her 14 ocakta saat 22'dan sonra içmeye başlar ve doğum gününe kafası yarı güzelde girerdi. Sonrasında norman onu baygınken alır ve eve götürürdü, doğum gününe kafası ayık girse kaldıramazdı herhalde.
Annesinin ölümü, bir babasının bile olmayışı, annesinin çektiği zorluklar, ve bir çoğu aklına gelir kalbinde ağır bir yük olarak onu fazlasıyla yorardı.
Bu zamana dek bu yükle başa çıkmanın yolunu içip içip adını hatırlayamayacak kadar sarhoş olmak olarak belirledi.
Evden gerçekten titizlikle ve norman'a görünmeden çıktı, norman yatakta uyuyor numarası yaparak onun hazırlanmasının bitmesini bekledi.
Sonrasında kapının kapanış sesini duyunca, içeriye gitti kendisine bir kahve yaptı Bir sigara içti ardından ikinci ve üçüncü de geldi.
Sonrasına kalkıp hazırlandı, şık bir gömlek ile bol deri bir pantolon giydi.
Üzerine giydiği deri ceket pantolonuyla güzel bir uyum içerisindeydi. Kulağında iki üç tane küpe, boynunda hoş imgeler olan kolyeler ve 3-4 tane yüzükle bütün takı işini kapattı.
(Anlayacağınız dilf oldu beyefendi)Evden çıkarken bu sefer motorunu aldı, yolu uzatarak sahil yolu üzerinden rayın sevdiği bir bara doğru yol aldı.
Sahilde biraz durup saatine baktı saat 22.50 geçiyordu, tekrardan motoruna bindi ve yoluna kaldığı yerden devam etti.
Bara geldiğinde hemen içeriye geçmek yerine ilk önce kapının yanındaki duvara yaslanıp sigara içti ve bodyguard ile ufak bir sohbete girdi.
Sonrasında içeriye geçerek gözleri kocasını aradı, barın içerisindeki insanları süzerken bugün çok boş olduğunu fark etti.
Haftanın ilk günü yani pazartesi olduğu için olduğunu düşünerek aramaya koyuldu.
Kocasını bulamadığı için biraz endişelenen çocuk, gidip barmen'e sordu.
Barmen tarif ettiği çocuğu 2. katta gördüğünü söyledi, bu normal'a garip gelmişti ama çok üzerinde durmadan ikinci katın merdivenlerin çıkmaya başladı.
2 kata çıktığında burada aşağıdakinin yarısından daha az insan olduğunu fark etti, kocasının üst katta olmasının nedeninin bu olabileceğini düşündü.
2 kattaki barmaid'in olduğu yere baktığında viski bardağının kenarlarında elini gezdiren kocasını gördü. Barmaid çok tatlı bir kızdı, en azından öyle görünüyordu.
Barmaid'in olduğu bar kısmında bir pikap vardı, Ray bar kısmında oturan tek müşteriydi ve haliyle plakları o seçiyordu.
Bundan çok memnundu çünkü bütün gece istediği bütün şarkılar çalacaktı, barmaid onun şarkı zevkini sevdiği için ona böyle bir izin vermişti.
Plakta "Nazende sevgilim" çalıyordu, ray hem utançtan hem de içkiden dolayı kızarmıştı.
Aklında norman, dilinde şarkının sözleri vardı;
"Değdi saçlarıma bahar küleği"
Mırıldanarak ve söylerek eşlik ediyordu.
"Sende tek menim yadıma düştün, nazende sevdiğim yadıma düştün"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİBRİT, BENZİN, BİRAZ DA ACI
Randomİkilinin birbirine olan ilişkinin arkadaşlıktan ziyade olduğunu anlaması ile başlayan kendini bulma keşfine çıkan iki oğlan, ne kadar kaçsalar da eninde sonunda bazı duyguları kabullenmek zorunda kalırlar. TW⚠️ Bu hikaye insan dünyasına geldikleri z...