Kafası karışanlar olacaktır, bundan önceki bölümü gelecek olarak bu bölümü ise "iyi günler.." devamı olarak düşünebilirsiniz iyi okumalarrr.
Kendi evine mi yoksa rayın yanına mı gideceğine karar verememişti, bu yüzden onları aramanın en iyi fikir olduğunu düşündü.
Emma aranıyor.
Emma aranıyor..
Emma aranıyor...'alo'
'alo emma'
'alo norman nerede kaldın saat geç oldu?'
'işim tahminimden uzadı haber edemedim kusura bakmayın'
'Anladım eve mi geçeceksin yoksa uğrayacak mısın?'
Norman kanlı gömleğine bakarak onlara gelmenin mantıksız olduğunu düşündü.
'üzgünüm ama gelebileceğimi zannetmiyorum eve uğramam lazım saat çok geç olur Sabah uğrarım.'
'kendine çok yüklenme lütfen, bişiler yemediysen yemeyi unutma eğer yiyebileceğin bir şey yoksa bize gel bir şeyler yapmıştım'
'çok sağ ol ama bir şeyler olması lazımdı dolapta yoksa gelirim merak etme, bu arada Ray uyudu mu?'
'evet bir şeyler izlerken uyuya kaldı'
'Anladım ben seni hiç rahatsız etmeyeyim sen uyu ve güzelce dinlen saat 12'yi geçiyor, bu sefer sabah geç uyanıyorsun'
'tamam tamam uyurum kendine dikkat et ve yemeğini düzgün ye'
'Tamam anne dikkat ederim sende dikkatli ol görüşürüz'
Dedi alaycı bir ton ile,
'hadi öptüm babaay'
Diyerek norman telefonu kapattı. Emma norman ile konuştuktan sonra ufak işlerini de halledip uyudu.
Norman ise motorunu sürmeye devam ederken aklında olan düşüncelerden kendisini evin önünde bulunca sıyrıldı.
Eve girdi, saat 1'e 22 dakika vardı. Bunun üzerine banyoya doğru ilerledi, ellerini ve yüzünü yıkadı. Kirli olan bütün kıyafetlerini makineye atıp, bolca deterjan koydu.
Makineyi çalıştırdıktan sonra duşa girdi ve vücudundaki bütün kanları temizledi.
Ellerini ve yüzünü yıkamış olsa da hala vücudunun bazı yerlerinde kanlar vardı, bunlardan kurtulduktan sonra derin bir nefes aldı kendini tam anlamıyla rahatlamış hissediyordu.
Duştan çıktıktan sonra biraz telefonu ile oyalandı ardından üzerini giyindi ve saçlarını kuruladı. Mutfağa gidip dolaba baktı, gördükleri ile birlikte gülümsedi.
Camêllia gerçekten çok iyi birisiydi, 'geç geleceğim' demesine rağmen ona yiyecek bir şeyler hazırlamış dolaba koymuştu.
Çoğu zamanda onun yanında kalırdı, annesi onu 2 yıl önce evden kovmuştu.
Bu yüzden bir arkadaşında kalıyorudu zaten o arkadaşı sayesinde norman onu işe almıştı.
Norman isterse burada kalabileceğini söylediğinden beridir, sık sık burada kalıyordu.
Arada arkadaşlarının yanına gidiyor onlarla vakit geçiriyordu, bu da öyle günlerden birisiydi lakin yine de onu düşünmüş ve pilavla birlikte köri hazırlamıştı.
Yorgun olacağı için mutlu olsun diye en sevdiği yemeği hazırlamıştı büyük ihtimalle.
Gerçekten çok düşünceli ve iyi niyetli biri olduğu her hareketinden anlaşılıyordu, bunun üzerine sevildiğini hisseden norman gülümseyerek yemeği aldı ve mikrodalgaya atarak ısıtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİBRİT, BENZİN, BİRAZ DA ACI
Randomİkilinin birbirine olan ilişkinin arkadaşlıktan ziyade olduğunu anlaması ile başlayan kendini bulma keşfine çıkan iki oğlan, ne kadar kaçsalar da eninde sonunda bazı duyguları kabullenmek zorunda kalırlar. TW⚠️ Bu hikaye insan dünyasına geldikleri z...