Yeni doğan güneşin ilk ışıkları

88 10 13
                                    

Norman elindeki bıçakla yavaşca sebzeleri yeteri büyüklüğe getirecek şekilde doğuruyordu bir anda içinde birikmiş öfkesini buna yansıttı ve sert bir biçimde tahtaya bıçakla son darbesini yaptı.

Bununla birlikte tahtanın ortasına kocaman bir yarık açıldı, bunu fark eden norman 'siktir' diyerek bıçağa sertçe lavaboya bıraktı.

Domates suyu olmuş elini önlüğü ile kurularken önlüğünü çıkartıp kapının arkasına astı, hızlı ve sert adımlarla salona doğru ilerledi.

L biçiminde olan kanepeye oturdu ve tahta sehpanın üzerindeki sigarayla küllüğü kendine çekti ve paketin içinden bir dal aldı, cebindeki çakmağını çıkartıp sigarasını yaktı.

Sinirli olan çocuk gri dumanı içine çektikçe daha da net düşünebildiğini hissediyordu.

Onu öldürmeliydi.

Ray ona olayı tam olarak onu anlatmasa bile turunç'un söyledikleriyle yeterince küplere biniyordu.

Ona dokunmaya kıyamazken, ona zorla dokunmuşlardı.

Bu çıldırması için yeterli bir sebepti..

Her ufak dokunuşlarla aklına o adam gelip kendini geri çekme ihtiyacı hissediyordu, çünkü ray'ın rahatsız olmasından ölümüne tırsıyordu.

Bunun hakkında çok fazla düşünmemesi gerektiğini fark edince kalktı ve mutfağa geri gitti. Kahvalıya kaldığı yerden devam ederken siyahlı onun görüş alanına girdi.

Yüzüne içten bir gülümseme ekleyerek, "Günaydın sevgilim" diyerek ellerini onun beline dolamasına izin verdi. Ray ona arkadan sarılırken, kafasını onun omzuna koyarak Uyku sersemliğini üzerinden atmaya çalıştı.

Norman onun bu tatlı hallerine kıkırdarken ellerini yıkadı, bir bezle kuruttu ve ona arkadan sarılan çocuğa doğru düzgün sarılarak anlına minik buseler kondurdu.

Ray bu öpücüklerden sonra iyice uyanmış gibi görünüyordu. Normana kahvaltı için yardım ederken aklında hiç bir düşünce yoktu.

O adamı öldürme içgüdüsü yok olmuştu.

İkili kahvaltıyı hazırladıktan sonra emmayı da çağırarak hep birlikte gülüşerek kahvaltı etmeye başladılar.

Yemekten sonra emma hepsine kahve hazırlayarak önlerindeki büyük sehpaya koydu, sigaranın ve küllüğün zaten sehpada olduğunu gören emma rayın yanına 'L koltuğa' yayılarak oturdu ve bir sigara yakarak dinlendi.

Bazı konular tekrar konuşulmamış olabilir ama kesinlikle tekrar gün yüzüne çıkartılacağı kesindir!

KİBRİT, BENZİN, BİRAZ DA ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin