"-Alo Alo duyuyor musun beni, sesim geliyor mu?"
"-Duyuyorum da saat sabahın 5'i ne oldu bu saatte arıyorsun"
"-Şöyle diyeyim ki, Sovyetler(Rusya) emma- yani"
Telefona hışırtı ve ağlamaklı sesler geliyordu, bunun üzerine norman uykusundan uyanacak kadar endişelendi.
"-Gilda cümleni tamamlar mısın emma'ya ne oldu!?"
"-Emma, o, onu bulmuşlar norman!"
"-Emma o- o hayatta mıymış peki!""-Bilmiyorum- bilemiyorum bilinci kapalı demişlerdi, bu hayatta olduğu anlamına geliyor değil mi norman!"
Norman rahatlar bir biçimde derin bir nefes verdi ve konuşmaya devam etti.
"-Evet Gilda bu, buna işaret ediyor. Nerede bulunmuş tam olarak? Kim bulmuş? Onu görmemize izin verecekler mi yoksa japonya'ya mı getirilecek? Ya da ilk önce sorguya mı çekilecek?"
Gilda karşısında kaldığı soru yağmuruna karşı sadece kıkırdadı ve şöyle cevap verdi.
"-istersen nett'i ara ve ondan öğren çünkü bana bu haberi o verdi, ayrıca sorduğun soruların hiçbirinin cevabını bilmiyorum"
Norman veda dahi etmeden telaşla gilda'nın yüzüne kapattı, ve telefonunda nett'in numarasını aradı bulduğumda sevinçle hemen üzerine tıkladı. Birkaç kere çaldıktan sonra telefonu tok ses alo diyerek açtı.
"-Alo"
"-Alo"
"Nett"
"Evet norman?"
Norman aynı soruları benzer bir şekilde sormaya başladı, nett sakince hepsine cevap verdi.
"'-Peki ya onu görmemize izin verecekler mi, verecekler ise en yakın ne zamanında görebiliriz?"
"-Büyük ihtimalle 3 gün içerisinde görüşebilirsiniz, benden haber bekleyebilirsin onu tokyo'ya getirdiklerinde ilk Sana diyeceğime emin olabilirsin"
Bunun üzerine norman'ın aklındaki bütün sorular bittiğinden dolayı rahatlamış bir nefes aldı. Nett ona gülerek,
"-bu kızı onca yıldır bekliyorsun, artık onu gördüğünde ona olan aşkını itiraf etmen gerekir yoksa kendine bunca yıldır haksızlık etmiş olursun" dedi.
Karşısındaki çocuk durumu nasıl açıklayacağını bilemedi,
"-Sadece biz birer birlikte büyümüş arkadaşız, ona asla o gözle bakmam"
diyerek diğerini susturdu. Lakin komik olan şey ise ray ile de beraber büyümüş olmalarına rağmen onu o gözle bakmasıydı.
Aramayı sonlandırdıklarında son dediklerinden sonra aklına Ray ile birlikte büyüdükleri gelince hafif bir şekilde kıkırdadı.
Bu aslında epey komiğine gitmişti ama yanındaki çocuğun uyanmasını istemiyordu. Fakat zaten çocuk uyanmıştı, bir anda diğer çocuğun üzerine atlayıp onu yatağa çekti. Bu durum normanı Hem korkutmuş, hem de şaşırmasına neden olmuştu.
Bunun üzerine onun dudaklarını Buse veren çocuk, ondan çekilerek
" ne zamandır uyumuyorsun" diye sordu,
Ray ise
"telefon sesine uyandım"diye cevap vermişti, diğeri ise tek kaşını kaldırıp
"neden bir yaşam belirtisi göstermedin"diyerek dalga geçmişti hafifen diğeri içerisinden bu soruya cevap verse de bunu dışarıya taşımak istememişti.
Ardından Norman onun üzerine çıkıp, ellerine onunkileri ile birlikte kenetleyip. Yüzüne soru sorarmışçasına bakıyordu, karşısındaki bunu anlamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİBRİT, BENZİN, BİRAZ DA ACI
Randomİkilinin birbirine olan ilişkinin arkadaşlıktan ziyade olduğunu anlaması ile başlayan kendini bulma keşfine çıkan iki oğlan, ne kadar kaçsalar da eninde sonunda bazı duyguları kabullenmek zorunda kalırlar. TW⚠️ Bu hikaye insan dünyasına geldikleri z...