3

97 4 0
                                    

Proč jsem na něj tak chladná, já sama nevím. Vzbudilo mě, že mi každou chvilku cinkl mobil. Najednou mě začal sledovat hrozně moc lidí. Asi díky Aidanovi. Byly dvě ráno ale já už usnout nedokázala. Oblékla jsem se kraťasy a nějaké delší tričko a sandále. Mobil a klíče od pokoje jsem si dala do kapsy a potichu odešla na pláž. Nezapoměla jsem napsat vzkaz Ro, kdyby se náhodou vzbudila a já tam nebyla.,, Opravdu mě nepronásleduješ?" Sedl si vedle mě.,, Ani trochu." Usmál se.,, Proč seš taková?",, Jaká?" Otočil se na mě.,, Jako ledová královna.",, Rose říká, že mám štěstí když mě chce každý druhý kluk, ale promě je to prokletí. už ani nevím komu mám věřit a komu ne. Tak raději odháním všechny. A upřímě? Miluju skrývat emoce, nikdo neví jak se doopravdy cítíš. Možná proto mi to herectví celkem jde.",, To chápu, ale mně můžeš věřit." Dal mi ruku na rameno.,, To říkají všichni." Ucukla jsem.,, A půjdeš na to setkání." Odsunul se.,, Budu muset, nevědomky jsem to Rose slíbila." Zadívala jsem se na měsíc.,, Jsem rád že příjdeš." Pousmál se. Povídali jsme si asi do sedmi do rána a pak uznali že bychom mohli zpět do hotelu.

,, Budu se těšit." Zavřela jsem dveře od pokoje. Ještě jsem si lehla do postele a psala si s mamkou a taťkou. Když se Rose vzbudila, udělala si hygienu a převlékla se, odešli jsme na snídani. V jednu odpoledně nás čeká to setkání a Rose už hodinu stojí u skříně a neví co si vzít. Já už mám ale jasno.,, A co tohle?" Ukázala mi šaty.,, V tom se uvaříš, však to má dlouhý rukáv. A co tamhleten top a tu sukni co máš nalevo od sebe?" Ukázala jsem.,, Když já nevím, není to moc, prostě moc?",, Běž si to zkusit a uvidíš." Usmála jsem se na ní.

Někdo zaklepal.,, Běž já jdu otevřít." Zvedla jsem se. Za dveřmi byl kdo jiný než Aidan.,, Děláš si srandu, co kdyby otevřela Rose." Zašeptala jsem na něj naštvaně a přivřela dveře aby nás neslyšela.,, Co potřebuješ?",, Takhle jdeš?" Pozvedl oboči a usmál se.,, A co kdybych řekla že jo?" Měla jsem na sobě totiž jen župan. Značně znervózněl.,, Samozřejmě že ne." Protočila jsem oči.,, A Od kolika máte lístek?",, V jednu tam máme být. Už budu muset jít." Odešla jsem než se stihl rozloučit.,, Sekne ti to."

S úsměvem jsem na ní mrkla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

S úsměvem jsem na ní mrkla. a jelikožuž jsme jedli tak jsem jí začala dělat lehčí make-up a navlnila vlasy. Také jsem se oblékla ale dala jsem si výrazný make-up a vlasy také natočila.,, Můžeme?" Zeptala jsem se ve dvanáct, jelikož cesta tam trvá půl hodiny a Rose tam chce být dřiv.,, Máš lístky?" Kývla na souhlas a vyšli jsme.

Když nás konečně pustili dovnítr Rosee se rozběhla k první řade. Já počkala až se všichni narvou dovnitř a pomalu odešla dopředu. Nezapoměla jsem na arogantní úsměv a posadila jsem se.,, Co takhle si potom zajít na kafe?" Zeptala se.,, že váháš. Potřebuju kafe." Dala jsem si nohu přes nohu. Najednou Všichní začali ječet, zacpala jsem si uši a protočila oči. Když se uklidnili Aidan se usmál a začali ječet tak dvakrát víc.,, Můj bože." Zaskuhrala jsem potichu.,, Tak jo, můžeme se přesunout na otázky." Uklidnil je.,, Bude se natáčet dálší série The Umbrella Academy?" Zeptala se nějaká holka.,, Ano, ale víc vám o tom říct nemůžu." Posadil se na kraj podia předemě a usmál se.,, Máš holku?",, Ne, momentálně nemám." Ještě asi hodinu mu tam pokládali otázky jako u výslechu ale já nevnímala.

Rose do mě strčila loktem.,, Všimla sis jak na tebe kouká." Pošeptala mi.,, Tak normálně." Pokrčila jsem rameny.,, Jakmile se na tebe podívá, tak se usmívá.",, Však říkám, normálka.",,říkej si co chceš ale líbíš se mu, což je zvláštní když tě nezná ale existuje i láska na první pohled.",, Nebo mě chce jen ojet." Protočila jsem očima.,, On takovej není." Zašeptala poněkud dotčeně.,, Jak tomůžeš vědět, neznáš ho.",, Vím toho o něm mnohem víc než ty.",, Ale z internetu, na veřejnosti a před foťákama se může chovat jinak než v soukromí, a to co dává na youtube taky nemusí být pravda.",,To si vyříkáme později." Zastavila mě.,, Fajn." Otočila jsem se.,, Fajn." Napodobila mě.

miluju tě, víš to?Kde žijí příběhy. Začni objevovat