8

75 3 0
                                    

Ráno, ačkoli se mi vůbec nechtělo, vztala jsem když mi zazvonil budík a šla se připravit do školy. Udělala jsem si jemné hnědé linky a řasenku a šla se nasnídat.

Do školy mě odvezla mamka, která jen co jsem vystoupila odjela do práce.,, Ahoooj." Vykřikla Ro a přiběhla mě s úsměvem obejmout.,, No ahoj." Objala jsem ji kolem pasu přičemž jsem úsměv oplatila. Když jsme se odtáhli, přešli jsme ke skřínkám a připravily si na první hodinu: herectví. Zabrany do rozhovoru úpně o ničem jsme si sedly do lavice. Hodina bylo relativně o ničem takže se přesuneme dál. Historie herctví, předmět který nenávidím víc než cokoli na světě. Jediné plus je, že máme učitele, který si nevšímá co děláme, jen aby jsme to měli napsané takže když jsem se hodně nudila a měla vše zapsané začala jsem si psát s Aidem.

Když si přišlel zkontrolovat jestli to máme napsané, schovala jsem mobil do kapsy. Ne že bych to dělala běžně ale nemohla jsem si pomoct. Zazvonilo tak jsem si vzala věci a odešla ke skřínce. Cestou jsem si také psala s Aidem.,, Dávej pozor kam jdeš." Vyjel na mě nějaký klučina, když jsme do sebe vrazili.,, To ty jsi do mě vrazil." Opravila jsem ho s klidem ikdyž se ve mně vařila krev.,, Ale ty nejsi politá kafem." Ušklíbla jsem se.,, Karma brouku, karma. Na internetu by o tom měli něco psát." Obešla jsem ho a nezapoměla do něj vrazit ramenem.,, Krávo." Zaslechla jsem od něj.,, Alespoň k něčemu jsem." Rychle jsem si vzala věci na další hodinu a odešla do třídy.

Zbytek dne nebyl nijak zajímavý tak se přesuneme dál.

Ro mi pomáhá balit do Toronta na natáčení TUA.,, Ale stejně máš štěstí." Rozvalila se na mojí posteli.,, Když myslíš." Pousmála jsem se a dala do kufru pár topů.

Když jsem dobalila, pustili jsme si s Ro nějaký film.,, Co já bez tebe budu o prázdninách dělat?" řekla najednou.,, Však si budeme volat, psát a můžeš za mnou přiletět." Objali jsme se.,, A co já?" Ozval se Lucas z balkónu.,, Ty nic." Vzdorovačně jsem se na něj podívala.,, Abych se neurazil." Vešel do pokoje.,, Tak se uraž." Zvedla jsem se a šla si zabalit make-up.,, Blbko." Protočil oči.,, Idiote." Usmála jsem se a s protočením očí ho šla obejmout.

Všichni tři jsme se dívali na filmy dokud jsme neusli.

Ráno mě vzbudil budík tak jsem ho rychle vypla ať nevzbudí mé nejlepší kamarády. Dala jsem si rychlou sprchu a higyenu a sepla si vlasy do drdolu, dala si korektor a jemnou tvářenku a šla se obléknout.

 Dala jsem si rychlou sprchu a higyenu a sepla si vlasy do drdolu, dala si korektor a jemnou tvářenku a šla se obléknout

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, To už jdeš?" Ozvala se ospale Ro.,, Práve se jdu nasnídat." Usmála jsem se na ni.,, Přijdem za tebou. Jen nám dej chvíli." Vztal z postele Luc.,, Dobře." Přenesla jsem kufr k hlavním dveřím.

V kuchyni jsem nám všem udělala volské oči a kafe.,, No to vám to trvalo." Protočili oči.,, Kolik máme času?" Zeptala se mamka, která s nimi sešla ze schodů.,, Přesně... Tři hodiny, osmapadesát minut do odletu letadla." Vypojila jsem si mobil z nabíječky a scrolovala na instagramu.Po půl hodině jsme konečně vyjeli.

,, A opravdu máš všechno?",, Neboj mami, a kdyby ne tak si to koupím.",, A peněz máš dost.",, Ano mám. Neboj mám letenky, ano koupím vám tam něco, budu volat kdykoli budu moct." Objala jsem jí a dala pusu na tvář.,, Hlavně zavolej až přistaneš, dobře?",, Neboj." Usmála jsem se na ní a šla obejmout ty dvě paka vedne ní.,, Všechny drby mi hlaste, abych byla v obraze." Dala jsem oboum kamarádskou pusu na tvář a odešla do letadla.

,,Helemese koho nám to čerti nesou."

miluju tě, víš to?Kde žijí příběhy. Začni objevovat