,,No to si ze mě děláš-" Protočila jsem oči v sloup a nechala svého bývalého přítele si sednout na sedadlo vedle mě.,, Tak tenhle let bude ještě zajímavý." Těžce usedl.,, Děláš jakobys vážil tunu. Ale docela jsi přibral za tu dobu co jsme se viděli naposledy." Projela jsem ho pohledem.,, Tak dík no." Protočil oči a taky si mě prohlédl.,, Vypadáš...",, Úžasně? Já vím." Dopověděla jsem to za něj a egoisticky se usmála.,, Jinak." Dopověděl jakoby nic. Nasadila jsem si sluchátka a zbytek letu dělala jakoby tam vůbec nebyl. Parkrát se se mnou snažil navázat konverzaci ale vždy jsem ho nějak odpálkovala.
Když jsem si vzala kufr z pásu a už byla na odchodu když jsem si všimla, že někdo drží papír s mým jménem. Přešla jsem k dané osobě a ze srdce se zasmála tomu jak se snaží zamaskovat před paparazzi.,, Pako." Objala jsem ho.,, Taky jsi mi chyběla." Obmotal ruce kolem mého pasu.,, Vezmu ti věci." Když jsme se odtáhli, natáhl ruku ale já ucukla.,, Já sama." Usmála jsem se na něj a rozešla se.
,, Co tady vůbec děláš?" Nasedli jsme do auta.,, Přiletěl jsem dřív abych tě mohl překvapit. Nevidíš?",, No ten převlek se ti ale nepovedl, stejně jsem tě poznala." Znovu jsem si ho prohlédla a pousmála se.,, Co je?" Zeptal se nechápavě. Tak tak se mi povedlo zadržet smích.,, Máš rozeplý poklopec." Zrudl tak že i ten rak byl oproti němu bílý a rychle to napravil.,, To budu mít na talíři ještě dlouho, že?",, Za koho mě máš?" Vypadalo to že si trochu oddychl.,, Samozřejmě, že ano." Cestou jsme si povídali a dost se nasmáli.
,, Jsme tady." Oznámil řidič. Vystoupili jsme a rozešli se do luxusního hotelu.,, Páni." Usmála jsem se jak malě dítě o Vánocích.,, Pojď ukážu ti tvůj pokoj a můžuš se vyspat, jo?" Usmál se na mě a nastoupili jsme do výtahu.,, To zní jako plán." Protáhla jsem se.,, V letadle to fakt nešlo."
Jen jsme došli na pokoj, odhodila jsem kufr s věcma, zula si boty a zalehla do postele.,, Zítra ráno pro tebe příjdu, pujdeme na snídani a pak za ostatníma." Dobře řekla jsem a uz nevnímala svět kolem sebe.