13

46 1 0
                                    

,, Kurva pětko, já tě jednou-",, Co? Zabiješ? Nebuď směšná." Vysmál se mi a napil se kafe.,, Můžeš se alespoň pro jednou chovat, jakobys nesežral svět?",, Můžete se přestat hádat, snažím se bavit s Benem."

,, Stop!" Ozval se režisér.,, Výborně, pro dnešek vše." Usmál se a my se odešli odlíčit a převléknout.

,, Bylo to dobrý." Usmál se na mě, už odlíčený a převlečený Aid.,, Dík a alespoň se otoč, chci se převléknout." Otočila jsem se zády k němu.,, Jo, promiň." Taky se otočil.

,, Hej!" Okřikla jsem ho, jakmile jsem si všimla, že má otočenou hlavu směrem ke mně.,, Promiň ale tomu se nedá odolat.",, To věřím, přeci jen, jak často se ve stejné místnosti převléká taková bohyně jako já." Odpověděla jsem ironicky a už převlečená se na něj otočená.,, Taky si říkám." Prohrábl si vlasy.

,, Je dneska něco v plánu nebo se můžeme jen válet na hotelu?" Odešli jsme z mé šatny.,, Bohužel, dneska je nějaký večírek, Emm tě přijde ve tři vyzvednout, půjdete nakupovat. To je vše co vím." Pokrčil rameny.,, Škoda, chtěla jsem se válet a nic nedělat." Povzdychla jsem si.,, Jo, to já taky." Napodobil mě a už jsme vcházeli do hotelu.

Z ničeho nic mi začal brnět mobil v kapse.,, Promiň." Zvedla jsem to a mobil si přiložila m uchu.,, No to je dost žes mi to taky zvedla." Začala hrana naštvaně Rose.,, Promiň, natáčeli jsme." Protočila jsem s úsměvem oči.,, No jen aby.",, Opravdu, dneska to trvalo docela dlouho." Vystoupila jsem z výtahu a naznačila dík Aidovi, který mě pustil vystoupit jako první. Jen se usmál.

,, Už jsem se bála že mě ignoruješ.",, Proč bych tě měla-" zarazila jsem se.,, Cos provedla?" Zavřela jsem za sebou dveře pokoje.,, Nic. Opravdu.",, Když myslíš." Odpověděla jsem nedůvěřivě.,, Vím. Už musím jít, tak čau." A hned to típla. Divný, ale je to Rose takže zas tak ani ne. Pomyslela jsem si a už na mě klepala Emm.

,, Pojď, to natáčení trvalo dýl než jsem myslela takže si musíme pospíšit." Řekla a už mě táhla pryč. Rychle jsem popadla klíče a peněženku a zamkla pokoj.

Jen jsme vystoupili z auta, už metahla k obchodu se šatama, kde mi do oka hned padli jedny.

,, Myslíš že je to moc?" Zeptala jsem se když jsme obě vyšli z kabinek.,, Aid z tebe nespustí oči." Šibalsky se usmála.,, O to mi nejde." S úsměvem a protočením očima jsem ji jemně praštila do ramene.,, Jo určitě." Zašeptala si se smíchem pro sebe.,, Mimochodem ti to neuvěřitelně sluší." Usmála jsem se na ni.,, Děkuju, jen nevím jestli si mám vzít tyhle.",, Jestli se v nich necítíš tak si je neber."

Zatáhla jsem závěs a začala se převlékat ze šatů.,, Asi máš pravdu, zkusím se podívat i po něčem jiném." Vyšli jsme z kabinek.

Po asi půl hodině si Emm vybrala světle modré, až pomalu do bílé, šaty s rosparkem do poloviny stejná na pravé straně a s holimi zády přes které se proplétal křížek. Jemný výstřih tomu ovšem nemohl chybět, protože dle mého názoru, lepší vypadat jak kurva než jeptiška, nic proti jeptiškám jen se prostě cítím líp jako kurva.

Obě jsme si ještě zašli pro něco k jídlu a pro boty.

Do hotelu jsme dojeli asi hodinu po výběru šatů, tudíž se nám blížil čas večírku. Dohodli jsme se, že si navzájem pomůžeme se připravit.

,, Sekne nám to." Usmála se Emm do zrcadla a objala mě kolem ramen.,, Aid z tebe nespustí oči." Otočila si mě k sobě a odhrnula mi pramínek vlasů z obličeje.,, Víš že o to mi nejde." Usmála jsem se na ni.,, Ale neuškodí to." Chytla mi obličej do rukou.,, Seš neuvěřitelně krásná, využij toho.",, Ale rozhodně nejsem hezčí jak ty." Objala jsem ji.

,, Už půjdeme, ať na nás nečekají moc dlouho." Odtáhla se po chvíli s úsměvem.,, Dobře." Usmála jsem se na ni a nechala se vést.

Ve velkém sále už hrála nějaká hudba a zároveň se ozýval smích jiných lidí. Očima jsem hledala někoho známého až mi oči zavadili o Eliota.,, Pojď." Chytla jsem Emm za ruku a táhla ji.

,, Ahoj." Usmála jsem se na něj a objala ho.,, No teda, vám to sluší. Objal i Emm a obě si nás prohlédl.,, Aid z tebe nespustí oči." Podíval se na mě.,, Přesně to jsem jí říkala."

Ještě jsme si tam docela dlouho povídali, než se k nám připojil Aid.,, Ahoj lidi." Usmál se a všechny nás objal.,, Sluší ti to." Zašeptal mi do ucha a odtáhl se. Usmála jsem se a projela si ho pohledem. Otočila jsem se na stranu a všimla si že se ostatní někam vytratili.,, Tobě taky ale víc.",, O tom dost silně pochybuju, viděla ses?"

Podal mi sklenici šampaňského když kolem nás procházela číšnice.,, To sice ano ale stejně si nemyslím že mi to sluší víc jak tobě." Napila jsem se.,, Tak to seš asi neviděla mýma očima.

miluju tě, víš to?Kde žijí příběhy. Začni objevovat