4

103 3 1
                                    

Do pokoje jsem se vrátila kolem osmi byla jsem se totiž ještě projít.,, To co dává na isternet je pravda." řekla jen jsem zavřela dveře.,, Jak to víš? Plno lidí dává na internet něco co není pravda." ,, Ale opravdu není takovej. Nepotřebuje se přetvařovat!" Vzala jsem si kytaru a odešla z pokoje.,, Nechci se s tebou hádat." Zašeptala jsem než jsem odešla.,, Val." Setřela jsem si slzu a otočila se na něj.,, Co je?",, Slyšel jsem jak se hádáte." Zatvářil se lítostně.,, Nech toho, takhle se netvař a nech mě být." Odešla jsem na pláž. Lehla jsem si k vodě ale tak aby mě nemohla namočit a začala něco hrá. Vůbec netuším co to je za písničku ale to mi je jedno. Zavřela jsem oči ale tak nějak usla. Cítila jsem jen jak mi někdo sundává kytaru a bere do náruče. Nerozeznala jsem kdo to je ale přitulila jsem se k němu. Někdo mě položil do postele ale já ho nepustila aby odešel. Lehl si ke mně a objal mě kolem pasu. Jemný polibek na čelo bylo poslední co jsem cítila.
Pohled Aidana
šel jsem se projít na pláž a našel tam někoho ležet. Zjistil jsem, že je to Val a spí. Její kytaru jsem si dal na záda (snad se chápeme) a vzal jí do náruče. Je lehoučká. Přitulila se ke mně, nad tím jsem se pousmál a odnesl jí do mého pokoje. Položil jsem jí do postele ale nechtěla mě pustit tak jsem sundal kytaru a lehl si k ní. Chtěl jsem jí dát moje kraťasy ať není jen v sukni a tričko přes tílko ale to jsem nestihl. Má ruka si našla místo na jejím pasu a jen jsem jí dal pusu na čelo usl jsem. Bože můj, já ji tak mi- ne to určitě ne.
Pohled Val
Probudila jsem se v něčím obětím s nohou přes něj a ikdyž jsem byla vzhůru nechala jsem zavřené oči.,, Nemáš ani ponětí co se mnou děláš." Podle hlasu to může být jen jedná osoba. Aidan. Dal mi pramen vlasů za ucho. Začala jsem dělat, že se probouzím. Ucukla jsem sebou když jsem si všimla, jak blízko u sebe jsme.,, Co tady dělám? řekni že mezi námi nic nebylo." Přikryla jsem se peřinou až ke krku.,, Ne nebylo, jen jsi usnula na pláži a já bych nerad aby tě někdo unesl." Usmál se na mě.,, Můžu otázku?" Zvážněl.,, Podle toho jakou." Upravila jsem si tílko a sukni aby nebylo vidět to co nemá.,, Hádali jste se kvůli mě?" Vylezla jsem z postele.,, Popravdě? Ano." Rozmrkala jsem nechtěné slzy a nasadila ledovou masku.,, To mě mrzí." Ani jsem se nenadála objal mě.

,, Nepostřebuji lítost. Co jsi vlastně chtěl dělat, že jsem měla přijít k tobě? Kytaru tady mám." Odtáhla jsem se.,, Uvidíš. Ale budu potřebovat abys mi veřila. Věříš mi?" Podal mi ruku. Chvíli jsem přemýšlela a Aid už chtěl ruku dát podél těla ale já mu jí nakonec dala.,, Nechceš mě nikde znásilnit, že ne?" Zeptala jsem se pro jistotu.,, Neboj." Opět se usmál.,, Ale budu se potřebovat upravit a převléknout a Ro ještě spí." Pustila jsem ho.,, Dobře. Za půl hodiny sraz před pokojem?",, Neopozdi se." Taky jsem se usmála.,, úsměv ti sluší.",, Přestaň nebo se usmívat přestanu." Odešla jsem. Dala jsem si rychlou sprchu, odlíčila se a vyčistila si zuby. Oblékla jsem se, namalovala a učesala se.

Vyšla jsem a podívala se na hodinky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšla jsem a podívala se na hodinky.,, Jsem tady." Vyšel.,, Máš dvě minuty zpoždění." Projela jsem ho pohledem.,, Příště se polepším, mimochodem sluší ti to." Usmál se.,, Já vím." Odpověděla jsem egoisticky a usmála se.,, Egoistko." Zasmál se a podal mi kytaru.,, Můžeme?" Zeptal se.,, Ano." Kývla jsem hlavou.,, Tak pojď, čeká na nás auto." Vydal se po schodech dolů. Nasedli jsme do auta a to se rozjelo.,, Opravdu mi věříš." Optal se znovu.,, Ano." Kývla jsem. Odněkud vytáhl šátek.,, Opravdu mě nechceš znásilnit?" Zeptala jsem se nervozně.,, Neboj, jen chci aby to bylo překvapení.",, Překvapení nesnáším, nikdy nevím jak se tvářit a příjdu si trapně." Přiznala jsem a otočila se aby mi mohl šátek uvázat.,, Máš to pořádně?" Otočila jsem se na něj.,, Nevidím víc než tmu." Přiznala jsem.

miluju tě, víš to?Kde žijí příběhy. Začni objevovat