7

77 3 0
                                    

Zbytek času co jsme byly v Los Angles jsem strávila s Ro. Byly jsme v bazénu i na pláži, nakupovat, někde poblíž nás se konala nějaká pouť, kde se objevil i Aid, samozřejmě ho Ro musela hned vidět. Taky jsme spolu řvali do televize kvůli nějakýmu romanťáku, mě osobně to moc nebaví, radši horory ale na ty se nekouká Ro, a cpaly se u toho zmrzlinou a čokoládou. Momentálně ale balíme protože nám asi za 7 hodin letí letadlo.

,,Dej mi chvilku, musím si ještě něco zařídit." Pousmála jsem se na ní a vzala si do rukou mikinu, která mi ležela na posteli.,, Dobře." Odešla do koupelny. Zaťukala jsem na dveře pokoje vedle nás.,, Ahoj." Pustil mě s úsměvem dovnitř.,, čau," Vešla jsem.,, přišla jsem ti vrátit tu mikinu." Usměv jsem mu oplatila a natáhla ruku s mikinou.,, Děkuju." úsměv mu povadl. Ruku jsem spustila podél těla a nastalo trapné ticho. Přenesla jsem váhu z pat na špičky a zpět.,, No, tak já už půjdu, za pár hodin nám letí letadlo." Objala jsem ho.

,, Jo a," Otočila jsem se u dveří.,, můžu tě o něco poprosit?" Kývl na souhlas.,, Jasně, cokoli." Prohrábl si vlasy.,, Přemýšlela jsem jak říct Ro že hraju v TUA aby to nebylo nápadné. Naštěstí máme hodnou ředitelku. Co kdybych ti na ní dala kontakt a ty by ses s ní domluvil aby řekla, že hledali někoho do TUA." Přišla jsem k němu blíž.,, Jo to by šlo, ale co když zjistí Ro, že ji lžeš?" Naklonil hlavu.,, Já jí to řeknu až bude ten správný čas." Otočila jsem se a odešla.

Než jsme došli na letiště, skočili jsme si na oběd. Nastalo nudné čekání na letišti a vše okolo toho. Ro mi po chvíli usla na rameni, tak jsem si opřela hlavu o její a znuděně projížděla instagram. Nafotila jsem si pár fotek a postla je na instagram. Hned mi tam přišel lajk od Aida. Pomalu jsem vzbudila Ro s tím že musíme jít a zvedli jsme se.

V letadle jsem si psala s Aidem ale po chvíli šla spát.

Na letišti na nás čekala moje máma, tak jsme ji objali a odešli do auta.,, Tak jak bylo holky? A neříkejte dobrý" Vyzvídala hned mamka.,, Ušlo to, ale už se těším na svoji postel." Odpověděla jsem unaveně, opřela si hlavu o okýnko auta a rozklikla instagram. Napsala jsem Aidovi, že už jsme přistáli a on pár vteřin na to odepsal.

miluju tě, víš to?Kde žijí příběhy. Začni objevovat