,, Rose." Doběhla jsem ji před hotelem.,, Proč? Víš, že se mi líbí, už bůh ví jak dlouho. Můžeš mít kohokoli, stačí si jen říct, ale ty mě prostě musíš takhle podrazit." Otočila se na mě s rudýma očima.,, Je mi to strašně líto, nemělo se to stát. Nevím co to do mě vjelo, možná to bude tím pivem-",, Alkohol ti jen odbourává zábrany, tys to prostě chtěla udělat, přiznej si to.",, Promiň." Sklopila jsem pohled. Beze slov nastoupila do taxíku a nechala se odvést pryč.
,, Je mi to líto." Přistoupil mi za záda Aid.,, Totálně jsem si to posrala že?" Smutně jsem se na něj podívala.,, Nějak to půjde ještě napravit." Objal mě.
Celý další den jsem ani nevylezla z pokoje. Utápěla jsem se v slzách. Aid mi nosil jídlo, ale skoro nic jsem nesnědla.
,, Můžu?" Vešel El.,, Ty to napravíš." Posadil se na postel.,, Jak? Posrala jsem to.",, Jste nejlepší kamarádky už pěknou řádku let, to jste se jako nikdy nehádali?",, No hádali, ale nikdy to nebylo takhle vážný.",, Vsadím se, že občas to bylo i mnohem vážnější. Jde prostě jen najít způsob jak se řádně omluvit." Objala jsem ho.,, Zkusím to.",, Tak se mi líbíš, teď se přichystej, za hodinu tě vyzvednu a přivedu tě na jiné myšlenky." Odešel z pokoje.
,, Sluší ti to." Usmál se El. Se slzama v očích jsem se na něj pousmála.,, Tak to ne, dneska žádný slzy." Setřel mi slzu.
,, Kam to vůbec jdeme?" Zeptala jsem se když mě táhl lesem.,, Uvidíš, za chvíli jsme tam.",, Nechceš mě doufám někde v hlubokých lesích znásilnit, že?",, Nech se překvapit." Vyšli jsme z lesa. Před námi se objevilo jezero s příjemně vypadající loukou.
Usmála jsem se po všimnutí si ostatních na dece. Na dece leželo jídlo, víno, džus, a pár her.
,, Věděl jsem, že se ti tady bude líbit." Usmál se a přišel k partě.
Celý zbytek dne jsme trávili ve vodě, nebo jsme jedli a hráli různé hry. Dost jsme se nasmáli a zakončili spaním pod širákem.