Aid mě vzbudil na snídani, nechala jsem ho čekat u mě na posteli a šla se převlíknout a celkově se dát do kupy.,, Sluší ti to," Vzhledl od mobilu a usmál se na mě. Postavil se a mobil uklidil do kapsy od kraťasů. Místo snídaně na hotelu jsme šli do pizzerky.,, Pizza k snídani? To si nechám líbit." Já jsem si obědnala šunkovou a k tomu domácí malinovou limonádu a Aid vegetarianskou taky s domáci limonádou ale jahodovou.,, Proč nejste na hotelu na snídani?" Ozval se ženský hlas za mnou.,, Tak osobně si myslím, že pizza je lepší než to jídlo tam." Prohlásila jsem s úsměvem.,, To naprosto souhlasím." Taky se usmála.,, Ahoj Emmy." Objali se.,, Val tohle je Emmy Raver-Lampman, Emmy tohle je Valentina Carter." Seznámil nás.,, Stačí Val nebo Tina." Objala mě, což mě dost překvapilo ale nevadilo. Najednou jsem cítila jak mi v zadní kapse začnal brnět mobil.,, Omlouvám se." Odstoupila jsem s tím dál.,, Ahoj mami.",, Ahoj broučku, jen chci vědět, že jsi v pořádku.",, Neboj jsem. A promiň, že jsem nezavolala, hned jsem šla spát a zapomněla na to." Prozradila jsem omluvným tónem.,, To chápu."
U Aida a Emmy
,, Takže vy spolu chodíte?" Střídavě se na nás podívala mezitím co Tina telefonovala.,, Ne, jak jsi na to přišla?" Pokýval jsem hlavou na nesouhlas.,, Ale chtěl bys." Konstatovala.,, Neeeeee.",, To si nemůžeš věřit ani ty sám." Usmála se na mě.,, Ani se ti nedivím, vypadá dobře." Pootočila se na ní.,, To jo. Ale jsme jen kámoši." Připomněl jsem jí a tak trochu sebe vrátil do reality.,, Zatím."Tina se se začala vracet.,, Hlavně s tím nic nedělej prosím.",, Neboj." Mrkla na mě.,, No bojím.",, Co řešíte?" Usmála se Val.,, Nic podstatného. Půjdeme už?" Zeptal jsem se.,, Jasně, platím." řekla a zaplatila dřív než jsem stihl něco říct.,, To teda ne." Vrátil jsem ji to z mého do zadní kapsy.,, Ale jo." Vrátila mi to.,, N-",, šš!",, žádn-",, šš!" Umlčela mě.,, Já platím." Vítězně se usmála když si všimla, že jsem to vzdal.
pohled Val
V hotelu jsme si s Aidem povídaly. Emmy se od nás oddělila už u recepce. Povídali jsme si asi dvě hodiny. Než byl čas jít.Aid mě všem představil a na chvíli odešel. Povídala jsem si s Emmy.,, Vy spolu chodíte?" Pousmála se.,, Neee." Zakyvala jsem záporně hlavou.,, Ale přála by sis to.",, Ne jsme jen kamarádi. A navic bych to nemohla udělat moji nejlepší kamarádce."
,, Víš jak to je. Kamarád taky rád." Spiklenecky se usmála.
S Aidem jsme odešli na pokoj až pozdě večer. Jeste jsme zůstala u něj a povídali jsme si.
Asi ve 3 ráno jsme usli v objetí.