,, Kam jste spolu zmizeli?" Zastavil nás Eliot s šibalským úsměvem.,, Ty to víš? To co natáčíme pozítří?" Ignorovala jsem jeho otázku.,, No, jo. Neřekl jsem ti to protože jsem chtěl vidět tvůj výraz.",, Vy jste ale svině." Usmála jsem se a odešla si pro něco k pití.
Sedla jsem si k baru a asi hodinu do sebe lila jeden drink za druhým.
Všimla jsem si že se něco děje kousek dál.
,, Co děláte?" Zeptala jsem se všech.,, Hledáme někoho do soutěže." Odpověděl Aid.,, V čem spočívá?",, Budeš ve stojce a tvůj úkol je vypít celý sud." Přidala se Emm.
,, Když mi někdo podrzite šaty, jdu do toho." Rozhodla jsem se po chvíli přemýšlení. Myslím že z části i kvůli alkoholu co mám momentálně v krvy.
,, Seš si jistá? Robert vždy všechny porazí." Upozornil El.,, Někdo mu musí srazit ego." Usmála jsem se.,, Dobře, tak já ti šaty podržím." Svolila Emm.
Přešla jsem k sudu a otřela si své spocené ruce.
,, Když spadnu, je to tvoje vina." Upozornila jsem Emm.,, Neboj, Aid tě kdyžtak chytne." Mrkla na mě.,, No to určitě." Protočila jsem oči.,, Ale fakt, stojí před tebou."
,, Můžeme?" Stoupl si mezi sudy El a obaj jsme s Robem Kývli na souhlas.,, Dobře, tak do stojky." Udělali jsme jak přikázal.,, Drž mi ty šaty pořádně." Upozornila jsem Emm s do pusy jsem dostala konec hadice, abych mohla pít.
,, Start." Začala jsem pít. Byli zkurveně těžký pít hlavou vzhůru, ale pivo chutnalo dobře.
Každý z publika si vybral komu fandit.
Postavila jsem se na nohy o pár setin dřív než Rob.
,, A máme vítěze." Usmál se El a ukázal na mě. Šíleně se mi motala hlava, tak jsem se opřela o Emm.,, V poho?" Zašeptala mi do ucha.,, Jen nejsem zvyklá být tak dlouho ve stojce. Bude to dobrý." Usmála jsem se.
,, Pojď, už seš opilá." Chytl mě Aid, jakmile jsem na něj spadla.,, Ještě neee." Vykřikla jsem jako malé dítě.,, Ale jo, pojď." Chytil mě kolem pasu.
Cestou výtahem jsem na něj celou dobu čuměla. Nikdy jsem si nevšimla jak ostrě říznutou má čelist. Strašně mu to sekne.
,, Co je?" Otočil ke mně nechápavě hlavu. Nic jsem neodpověděla s políbila ho. Něco zamumlal ale polibek opětoval.
Otevřela jsem dveře od pokoje bez přerušení polibku a zády vrazila do dveří aby se otevřeli.
,, Co to doprdele?!" Slyšela jsem někoho. Okamžitě jsem se odtrhla jakmile jsem si uvědomila že je to má nejlepší kamarádka.
,, Rose, co, můžu to vysvětlit." Sledovala jsem jak si vzala své věci.,, Myslím že mi nic vysvětlovat nemusíš." Odešla se slzami pryč.,, Rose!" Vykřikla jsem a rozběhla se za ní.