24

33 1 0
                                    

,, Hahhahah." Smála jsem se, když mě povalil na zem, během mého balení.

,, To snad nečteš, ne?" Zasmál se a zalehl mě. Nevinně jsem mohla rameny a rty vytvarovala do úsměvu.

,, Má to zajímaví příběh." Dívala jsem se mu do očí a čím dál víc se červenala.

,, Jo tak příběh." Přikývla jsem.,, Ty v podstatě čteš péčko." Zase se zasmál.

,, Nene. Jen se to k tomu příběhu prostě hodí." Popadl knihu co vedle nás ležela.

,, Jeho rty se otřeli o její krk. Chtěla se držet dál, opravdu chtěla, ale nešlo mu odolat. Prsty mu jezdila po svalech. On je přetočil a posadil si ji na sebe.,, Co to se mnou děláš." Vzdychl, když se otřela o jeho velikou erekci. Ruce mu vpadli pod její krátký top. Vzhledem k počasí měla bradavky jako špendlíky. Opět ji položil na gauč a, aniž by ji sundal top, dráždil její bradavky. Ruku umístil na její krk a ona vzychla. Nikdy jsem nic takového nepociťovala. Sundal ji tepláky i s kalhotkami. Přisál se a... Uuuu." Zasmál se. Během jeho čtení obličej tiskla do jeho ruky a snažila se jakoby schovat. Byla jsem šíleně rudá a strašně si styděla.

,, Zajímavý příběh." Otočil můj obličej k sobě. Pokrčila jsem rameny.

,, Každý má nějaký koníček." Opět se zasmál a knihu odložil.

,, Tohle není koníček, koníček je třeba běhání." Přiblížil se a mně se zatajil dech.

Jemně otřel své rty o ty mé, já jen v duchu žadonila, aby mě políbil hruběji, když se rozlétlo dveře.

Rychle jsem se odtáhli a podívali se na moji mamku, stojící ve dveřích.

,, Pardon, nechtěla jsem vás vyrušit." Omluvila se a odešla.

,, To tě jako vážně vzrušuje?" Opět poukázal na knížku.

,, To tě nemá vzrušit. Jen tak jako, naladit." Zašeptala jsem.

,, No já jsem teda naladěnej." Zasmál se a oba jsme se zvedli. Taky jsem se zasmála a knížku si dala do kufru.

,, Tohle mi budeš připomínat ještě dlouho, že?" Zezdola jsem se na něj podívala. Jen souhlasně přikývl a já zavřela kufr.

,, Tak co si chceš zahrát?" Otočila jsem se na něj.

,, Máte monopoly?" Rozzářili se mu oči, když jsem přikývla na souhlas.,, Ale Linda musí hrát taky." Usmála jsem se a oba jsme odešli do obýváku.

,, Mamii." Přišla jsem za ní do kuchyně.

,, Ano?" Usmála se na mě.

,, Jdeme s Aidem hrát monopoly a ty jdeš taky." Vzala jsem ji za ruku a táhla ji ke stolu v jídelně.

,, Dáte si někdo víno?" Zvedla jsem se od stolu, když to ti dva připravovali.

,, A víš, že i jo. Je v lednici." Usmála se mamka a dál počítala peníze.

,, Já si dám taky." Podíval se na mě Aid a zase sklopil pohled k hracímu poli. Odešla jsem a nalila tedy víno do tří sklenic.

,, Už se čeká jen na tebe." Převzali si ode mě sklenky a začali jsme hrát.

,, Ne, já ti žádný peníze dávat nebudu. Proč bych ti dávala peníze, když jsi ve vězení?"

,, Protože takhle ta hra funguje." Hádali jsme se s Aidem.

,, Já ti žádný peníze nedám, nevidím jediný důvod. Já nebudu platit kriminálníkovi." Ohradila jsem se. Celou tu scénu pozorovala mamka se smíchem v tváři.

,, Drž papulu a plať." Zkřížila jsem si ruce na prsou.

,, Tak si ty peníze třeba sežer." Zašeptala jsem ale on mě stejně slyšel.

,, Co prosím?" Stoupnul si.

,, Moc dobře jsi slyšel." Taky jsem si stoupla. Pousmál se a začal mě honit po domě.

Nakonec mě dohonil a zalehl.

,, Jako bychom v této pozici už někdy byli." Pousmál se.,, Jeho rty otřel o její krk..." Začal recitovat.

,, Drž." Zarazila jsem ho.,, Už ani muk." Zacpala jsem mu pusu rukou.,, Fuuj." Otřela jsem si o něj dlaň, když mi ji olíznul, zatímco Aid se jen hlasitě smál. Jak já miluju ten jeho smích.

miluju tě, víš to?Kde žijí příběhy. Začni objevovat